Çıkmaya başladığım kişi bana başkası sana aşıkmış diye şaka yaptı çok sinirlendim. Napiyim ben şimdi?

Geçen cumartesiden beri çıkıyoruz. Az önce birinin ekran görüntüsünü alıp bu sana aşıkmış söyle şimdi ben napiyim bunu dedi. Bana o kızdan uzak dur o beni tanıyor falan dedi dedi. Ben cidden tanımıyorum böyle birini ilk defa görüyorum dedim. Iyice bak belki internetten falan tanıdığın biridir seni tanıyormuş dedi. Bak cidden tanımıyorum ne yap ne et hallet şunu o beni seviyor deseydin ya dedim. Kız tamam korkma şaka yaptım deyip güldü. Şaka demek ha dedim aynen çok komik ama kabul et dedi. Ben sana gösterecem şakanın iyisini dedim neymiş şakanın iyisi yazmış. Görüldü attım sinirlendim daha diyorki niye görüldü atıyorsun. Zaten duygu beslediğim yok, üzülmesin diye çıkma teklifini kabul ettim ama cidden şu an içimde ona karşı gram duygu kalmamış gibi hissediyorum. Napiyim ben şimdi buna? Şeytan diyorki direk ayrılalım diyip engelle birdaha yazamasın.
Çıkmaya başladığım kişi bana başkası sana aşıkmış diye şaka yaptı çok sinirlendim. Napiyim ben şimdi?
Cevapla