Güncellemeler
+1 yıl
Merhaba, geçmişte alkol tedavisi aldığını itiraf etti. Artık öyle bi bağımlılığım yok dedi ama pek ikna olmadığım için görüşmeyi kestim. Boşa şüphelenmemişim. Görüş yazan herkese teşekkür ederim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
İçiyor musun diye sorun
Arada içiyorum dedi. ç
Ya ne alaka su içmek alışkanlıktır ve belki bilmedigin bi rahatsızlıgı vardır şüphelerinizi bi kenara bırakın da insan gibi iletişim kurmayı öğrenin
Sende okuduğunu anlamayı öğren derim. Suya takılma, ben eline aldığı her içeceği sürekli içtiğini söylüyorum. Tek biri olsa şüphe çekmez. Eli canı çekmese de gidiyor. Niye gidiyor? Sordum farkında değilim dedi
Alışkanlık olabilir diyorum bende zaten... eline her hangi bir içecegi aldıysa zaten içme niyetinde oldugu için almıyor mu yani bence içmemesi daha tuhaf olurdu ve canının cekip cekmedigini bilemezsin..
Eline alır yavaş yavaş yudumlar içer, hepimiz gibi, ben anormal şeyler seziyorum ama neyse.
Beni yanlıs anlama ama aşırı şüphecilik var sende tedavi olmanı öneririm sağlıklı olmayan her düşünce insanı yer bitirir
Güncelleme attım
İnsan sevmediği şeyle sınanırmış benim erkek arkadaşım da sürekli su içer araba kullanırken işte yolda bende alkolik mi diyim şimdi adama saçmalık
Yahu sadece su içmesine mi değindim ben. Susar içer ayrı konu. Ben eline aldığı her içeceği sürekli içme halinde olmasını şüpheli buldum. sorduğumda farkında değilim diyor. Bu gibi alışkanlıkların bağımlılığa işaret olduğunu da varsaymak zorundayım.
Güncelleme attım..
Bu şüphelerinde kısmi haklılık payın olabilir ama burada asıl sormamız gereken detay başka şüpheniz çeken detaylar var mı
Hayır yok. Sadece elinde hangi içecek olursa olsun sürekli içme halinde. Normal gelmedi yeni.
Yani*
Çok haklısın biraz daha gözlemle istersen, hatta napalım biliyon mu seninle konuşmaya devam edelim bana da detay ver
Güncelleme attım...
Şekeri vardır belki bizim patronumuzda öyle
Her içeceği böyle içiyor. Alışkanlık gibi geldi bana
Anladım madde bağımlılığı olabilir dikkat etmekte yarar var
Güncelleme attım
Ben içmiyorum diye beni seçmedi kdkxdf
Arada içebilir ama hiç içmemesi tercihim. Benim korktuğum bağımlılıj
Arada içmesi de saçma
Kardes burdakilerde ne problemli insanlar be..
Bi kadeh de sen iç. Bi sigara da sen yak :)