Daha önce Sülük gibi yapışan biri mesaj attım diye aşık olduğumu zanettmiş bu vizyonsuzluk değil mi?

Abi her kelimesine çok gıcık olduğum biri sürekli engellimi açıp kaldıran biriydi mesaja bakar mısınız

Daha önce Sülük gibi yapışan biri mesaj attım diye aşık olduğumu zanettmiş bu vizyonsuzluk değil mi?
Daha önce Sülük gibi yapışan biri mesaj attım diye aşık olduğumu zanettmiş bu vizyonsuzluk değil mi?
Daha önce Sülük gibi yapışan biri mesaj attım diye aşık olduğumu zanettmiş bu vizyonsuzluk değil mi?
Daha önce Sülük gibi yapışan biri mesaj attım diye aşık olduğumu zanettmiş bu vizyonsuzluk değil mi?
Daha önce Sülük gibi yapışan biri mesaj attım diye aşık olduğumu zanettmiş bu vizyonsuzluk değil mi?
Daha önce Sülük gibi yapışan biri mesaj attım diye aşık olduğumu zanettmiş bu vizyonsuzluk değil mi?
Daha önce Sülük gibi yapışan biri mesaj attım diye aşık olduğumu zanettmiş bu vizyonsuzluk değil mi?
Daha önce Sülük gibi yapışan biri mesaj attım diye aşık olduğumu zanettmiş bu vizyonsuzluk değil mi?

Hiç mesaj attığım yoktu sadece görüşümü kaldırmış bende iyi misin yazdım niye görüşümü kaldırıyorsun demiş bu tip insanlar çok itici değil mi 😂 güleyim de boş kalmasın bir de demiş ki sülük gibi yapıştı demiş aşık olduğumu zannetmiş puha bir dk konuşmayala aşık mı olacağım bu tür insanlar siteden gitse keşke

Daha önce Sülük gibi yapışan biri mesaj attım diye aşık olduğumu zanettmiş bu vizyonsuzluk değil mi?
Cevapla