6 yıldır bir türlü gelmeyen uzak mesafe sevgilimin doğum gününü kutlamalı mıyım?

Ben Balıkesir de o Tekirdağ da yaşıyor 6 yıldır türlü bahanelerle gelmek bilmedi ama benim doğum günümde orkidesini falan gönderirdi bana en son ramazan bayramından önce geliyorum dedi gelmedi bayramdan sonra dedi gelmedi 23 Nisan dedi gelmedi bende çileden çıktım bana gelene kadar bir daha yazma dedim şimdi doğum günü yaklaşıyor sizce kutlamalı mıyım?

6 yıldır bir türlü gelmeyen uzak mesafe sevgilimin doğum gününü kutlamalı mıyım?
Cevapla