Duygusal boşluktayım eski konuştuğum kişiye takip isteği atmam yanlış mı oldu?

Duygusal boşlukta olduğum için aniden takip isteği attım kötü bitmişti konuşmam onla olmayacağın farkındayım ama atım işte artık o daha geri takip isteği atmadı bana sizce yine silsem ergen gibi mi olur?

Güncellemeler
11 ay
Takip isteği sildim Engeledim
Duygusal boşluktayım eski konuştuğum kişiye takip isteği atmam yanlış mı oldu?
Cevapla