Takildigim biri vardı öylesine duygusal boşluğuna denk geldi pesimi birakmiyo nabicam?

Kendiside birini çok sevdiğimi biliyodu öyle tanıştık zaten eyw unuturdu falan ilgisi hoşuna gitti ama ona aşık değildim olmadım olmuycamda sevmiyorum.

En son arkadaş oluruz sadece oldu bitti fazlası yok denedim olmuyo tarzı bişey yazdım engeledi şu an her yerden istek attiyo kaç tane hesap açtı bilmiyorum engelliyorum artık bişey demek istemiyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Çok bayiyo cidden illa kırmam mi gerek
Takildigim biri vardı öylesine duygusal boşluğuna denk geldi pesimi birakmiyo nabicam?
Cevapla