1 yıllık uzak mesafeydik bi kere bile buluşamadık son aylar toksik oldu ayrıldım?

Beni çok kırdı anlamak istemiyordu ona davrandığım hareketler bana yaptıkları yüzündendi ve bayadır katlandım en sonunda dayanamadım ayrıldık ve hala onu özlüyorum ve bana en çok koynda 1 yıldır gorusme hayalimizin hayal olarak kalması 2 ay sonra gelecekti...
1 yıllık uzak mesafeydik bi kere bile buluşamadık son aylar toksik oldu ayrıldım?
Cevapla