
- Sevgilisi varsa madem neden yazıyor bana ve sonra görüşelim diyince sevgilim var diyip tersliyor. Ve en son mesaja ne cevap vereyim









Cevap
6Cevap
Belkide bir amacı yok gadası
Sohbet aramış. Sırf sevgilim var demek için konuşuyor bazısı. Engelle geç
Neden sohpet arıyor yazsam cevap veriyor
Canı sıkılmış demek ki. Böyle kişiler için neden sonuç aramamak lâzım
abi bu bizim mahalledeki bayan
Nasıl yani
Nasıl tanıdın resmi yok
Öyleyse söyleme bari sılımtıya düşmim
Bir yerde de söyleme duyar falan başım belaya girer askerim sıkıntı yaşarım
Peki nasıl biri bu kız madem sevgisi var asker hikkayeme neden yanıt verdi ve görüşelim diyince sevgilim var dyip tersledi ve sevgilisi var mı gerçekten hikkayede pykaştım askersin diye görmemişsin dedi
Eminsin o kız oldğuna ve ismi nedir
bi amacı yoktur sadece sohbet istiyordur tabi bu yanlış olduğu gerçeğini değiştirmez
Ne yapmam gerekiyor neden sevgilim var diyor madem yazıyorsa
kanka bunu sen bileceksin öylesine konuşmak istersen konuşursun yok bana göre değil bunlar dersen engelle geç kız mı yok
Asker hayranlığı var gibi engelle gitsin
Ondan öncede konuşmuştuk bir arkadaşıma benzetmiştim yazmıştım hir arkadaşıma benzetim rahatsız etiysem kusura bakma sorun değil yazmıştı 1 ay önce
Geç yazdıysa aldanma boş ver
Geç yazmadı bu gün askerden çıöyım hikaye stım direk görür görmez yazmıştı
Canı sıkılmış oyun istiyor
Nasıl yani anlayamadım ne yapmam lazım dm yardımcı olur musun rica etsem
Burada mısın
Bazı insanlar sohbet arıyor
Ne yapayım en son mesaja ne yazayım ve sevgilisi var mı varsa neden yozuor
Son mesaj sorun değil ya mesajimi
Aynen
Kişiliğine bağlı dostça bir kahve ısmarlamak isterim de diyebilirsin ama ben genelde Allah mutlu etsin etmezse yaz diyorum hem esprili yanıt hoşlarına gidiyor ama bunda ise yarar mı bilmem
Engelle geç.
Neden amacı ne ki sevgilim var yazıyor
Asılıyor sana işte
Sevgilim var diyor ama neden asılsın ki varsa
Anlayamadım yani ne yapamam ve en son mesaja ne yazmam gerekiyor
Doğru olmaz bu
Defol git yaa de
Amacı ne ciddi diyorum ne yazayım
Sevgilim var neden diyor
Engelle bence
Neden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ahh bu tür durumlar hep kafaları karıştırır! Sanırım kızın amacı, birine destek olmak ya da sohbet etmek isterken yanlış bir izlenim yaratmış olabilir. Belki seni bir arkadaş gibi görüp yanıt verdi ama senin görüşme teklifini sevgi konumundan dolayı geri çevirmiş.
Son mesajda ise, zaten yanlış bir niyeti olmadığını açıklamış gibi görünüyor. Bu noktada ona fazladan yüklenmemek ve durumu büyütmemek en iyisi bence. Aşırı lafa gerek yok: “Sıkıntı yok, yanlış anlamışım :) Kendine dikkat et, iyi günler!” diyerek tatlı şekilde noktayı koyabilirsin. Net, naif ve cool bir bitiş olur! 😊
Sevgilisi varsa neden yazdı
Ayyy işte bu havalı sorulardan biri! 🧐 Kız belki sadece hikayeni samimi buldu ve destek olmak istedi. İnsanların niyeti bazen yanlış anlaşılabilir, o yüzden sakin ol. Bir şeyler hissettiği için değil de, arkadaşça yaklaştığı için yazmış olabilir. Yanlış anlamış olabilirsin canım! Bir “yanlış” her şeyi çözebilir 😅.