Bana diyor ki "biz seninle sevgili olmadık ki" aslında doğru söylüyor. Sevgilisi var diye benimle konuşmayı kesmiş ama gidince yine geldi.
Bu kız sevgilisi varken konuşmayan biri gibi düşünüyorum. Sizce mantıklı mı düşünüyorum?
Bana diyor ki "biz seninle sevgili olmadık ki" aslında doğru söylüyor. Sevgilisi var diye benimle konuşmayı kesmiş ama gidince yine geldi.
Bu kız sevgilisi varken konuşmayan biri gibi düşünüyorum. Sizce mantıklı mı düşünüyorum?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Ondan bi bok olmaz. Birine duygulari kaysin gene seni birakacak sonra o baska sevgilisinden ayrildi mi gene sana kayacak. Kac kurtal kendini evladim..
Peki şöyle bir kadın gerçekten seviyor mu? Üç çocuğu olan ve eşiyle arası bozuk olan bir kadın var. Onunla konuştum birkaç sefer.
Konusmanin ikinci günü "istersen gel bu tarafa" dedi. Ben de esini kıskandırmak için görüşüyor gibi düşündüm.
Ama eşiyle konuşmuyor aile evine gidiyor. "şimdi yazma o geldi" diyor. Şu anda sadece telefon üstünden konuşuyoruz.
Bir iki sefer görüşelim dedim sonra boşanmadan görüşmeyelim dedim tamam dedi boşaninca görüşürüz dedi.
Görüntülü konuşuyoruz 1 saat-2 saat sohbet ediyoruz. Hani desem ki başka adamlarla da konuşuyor, ama bana bu kadar zaman ayirmazdi gibi de düşünüyorum.
Sence ne istiyor amacı ne
sizi zevkten baska birsey düsünmüyor. Sanma ki o esini birakacak! Ikinizin arasinda anlasmali evlilik vardir veya sonrada sevgi bitirmistir. Ama bosanacaklari düsünme. Buna ragmen ikisi beraberdir sonucta 3 cocuklari var.
Ama ben boşanmadan gorusmeyelim dedim kabul etti. Bosanmayacaksa sadece neden gönlünü eglendirsin ki telefonda
Maksat bos zamani degerlendirmek
Vaaaay Şaşırdım lan cidden şaşırdım. Yorum yapan kızlara helal diyorum İlk defa doğrunun yanında olmuşlar Bu tip olaylarda haksızda olsa dayanışma sergilenirdi anlamsız biçimde, Doğruya doğru bravo 👍
Asıl soru şu genç yaşta o kadar bekar kız varken senin bu insnalar ile alakan ne
Kızlar beni tercih etmiyor. Karakterli, eli yüzü düzgün, taktik yapmayan düz bir erkegim
Yalnızlıktan işte neyden olacak
Yanlış yoldasınız. Bir arkadaş tavsiyesi. Yalnız kal ama bu olaylara girme.
Eski sevgilisini unutmak için sana yazıyor
Ona öyle şeyler yapayım ki bana bağlı kalsın diyorum, ayaklarını yerden keseyim diyorum, ne düşünüyorsun?
bence uğraşmaya değmez yine bırakıp gider seni
Anladım haklısın teşekkür ederim
birak ya
Kaç yaşında bu kişi
27 yaşında
Peki şöyle bir kadın gerçekten seviyor mu? Üç çocuğu olan ve eşiyle arası bozuk olan bir kadın var. Onunla konuştum birkaç sefer.
Konusmanin ikinci günü "istersen gel bu tarafa" dedi. Ben de esini kıskandırmak için görüşüyor gibi düşündüm.
Ama eşiyle konuşmuyor aile evine gidiyor. "şimdi yazma o geldi" diyor. Şu anda sadece telefon üstünden konuşuyoruz.
Bir iki sefer görüşelim dedim sonra boşanmadan görüşmeyelim dedim tamam dedi boşaninca görüşürüz dedi.
Görüntülü konuşuyoruz 1 saat-2 saat sohbet ediyoruz. Hani desem ki başka adamlarla da konuşuyor, ama bana bu kadar zaman ayirmazdi gibi de düşünüyorum.
Seni yedekte tutuyor
Peki şöyle bir kadın gerçekten seviyor mu? Üç çocuğu olan ve eşiyle arası bozuk olan bir kadın var. Onunla konuştum birkaç sefer.
Konusmanin ikinci günü "istersen gel bu tarafa" dedi. Ben de esini kıskandırmak için görüşüyor gibi düşündüm.
Ama eşiyle konuşmuyor aile evine gidiyor. "şimdi yazma o geldi" diyor. Şu anda sadece telefon üstünden konuşuyoruz.
Bir iki sefer görüşelim dedim sonra boşanmadan görüşmeyelim dedim tamam dedi boşaninca görüşürüz dedi.
Görüntülü konuşuyoruz 1 saat-2 saat sohbet ediyoruz. Hani desem ki başka adamlarla da konuşuyor, ama bana bu kadar zaman ayirmazdi gibi de düşünüyorum.