Askere gittiğimde konuşmayı kesen kız askerden geldiğimde yine yazmış amaç nedir?

Bana diyor ki "biz seninle sevgili olmadık ki" aslında doğru söylüyor. Sevgilisi var diye benimle konuşmayı kesmiş ama gidince yine geldi.

Bu kız sevgilisi varken konuşmayan biri gibi düşünüyorum. Sizce mantıklı mı düşünüyorum?

Askere gittiğimde konuşmayı kesen kız askerden geldiğimde yine yazmış amaç nedir?
Cevapla