Merhaba arkadaşlar sevgilimden aynı sebeblerden ayrılmıştım geldi zorla kandırdı yine kabul ettim ama benden özel fotoğraf isteme atmam dedim oda o zaman hiç atma dedi bana normal fotoğraf da günlerce mesafeli olarak sohbet etti sevgili gibi değil soğuktu sebebi fotoğraf mı deyince yok dedi görüştük buluştuk ileri gitmek istedi engel oldum çok tepki verdi anla beni dedim bana istesem iki tatlı söz eder istediği mi alırdım senden dedi o günden sonra günlerce yazmadı sonra da kızdım o yazınca ben cevap vermedim doğum günü mü kutlamadı bir hafta sonra kutladı teşekkür ettim ona şunu gönderdim içimde kalmasın istedim bari bitmişken ama istesem iki tatlı söz eder istediği mi alırdım lafına kırıldığı mı yazmadım o da zaten görüldü atmış sizce tekrar onu da yazmalımıyım yoksa attığım mesaj yeterli mi tekrar yazmak istemiyorum diyecek görüldü attım diye yazdı ama içimde de kaldı sizce ne yapmalıyım
Güncellemeler
11 ay
Bana cevap yazdı ne diyim sana senin de herşeyi çok sitem etmene demiş mesajıma ben buna ne yapayım sizce
Sevgilim istesem iki tatlı söz söyler istediği mi alırım demişti mesaj olarak konuştum ama bu söylediğini yazmadım pişmanım?
O bence bir Zaman kaybi sizin için. Zaman kaydı. O bir sevgili değil. Sevgilim demissiniz. Sevgili Sevgi yüklü olana denir. Ama sizden cinsel anlamda fayda elde etmek için size yanaşan cikarci bir erkek. Kendinizi kullandiriyorsunuz. Cinsel dürtüleri kendisini uyarınca kapınızı çalıyor sadece. Ne sevgisi. Ne yapmalıyım mi. Sizinle ve duygularınızla bu kadar oynayan. Ne varlığı belli.. ne yokluğu belli olan.. sizi sadece cinsellik için kullanmak istedigi net olan.. sevgili olmayan.. sevgisiz çıkarci bir adama ne yapılmalı ise elbette o yapılacak. Her yerden direk engel. Hadi sana güle güle. Bu kadar basit. Başka secenegini yok. İstikrar olamaz. Diksi tutmaz. Devam ettiiginiz müddetçe onun sadece bir piyonu olarak kalacaksıniz. Sizi hep manipile ederek.. git gelleri ile kafaniİ karıştırarak.. delirterek arada bırakarak daha fazla kendisine saplanmanizi sağlıyor. Gördüğünüz bu zararın farkinda olmanızı isterim. Onunla gelecek olmaz.
Bence sen buna karşı sınırları baştan çizdiğini belirttiğinde orada soğukluk olmuş. Yani sen sınırları çizmek yerine yakınlaşsaydın çok sıcak olurdu. Buna da biz menfaat ilişkisi diyoruz. Menfaati bitene kadar sevmiş. Sal gitsin sen en iyi davranışı sergilemişsin. Bir şeyler anlatmaya çalışmana gerek yok nede olsa anlamayacak.
0
2 Yorumla
Soran
11 ay
Aynen maalesef benden hep beklenti içinde ben cevap dahi vermiyordum yazıyordu dün verdim ama şimdi de pişmanım işte keşke onu da yazsaydım dedim zaten görüldü attı tekrar yazmak da kendi mi basitleştirmek istemiyorum böyle de içimde kaldı diyecek ben ne yaptım ki o gün kırılıyor
Tek yapacağın şey artık muhattabı kesip başka biriyle mutlu olmaya bakmak. Bundan sana hayır gelmez çünkü anlattığın şeylerde herif menfaat ilişkisi güdüyor.
Ne yazarsan yaz ne anlatırsan anlat.. Karşı taraf görmek istediğini görür anlamak istediğini anlat.. İç de kalmasına gerek yok birşeyin.. Zaten bir şey anlayacak bir tip değil.. Çokta uzatmamak lazım bazı şeyleri :))
0
2 Yorumla
Soran
11 ay
Haklısınız zaten görüldü attı ama diyorum keşke yazsaydım onu da
Ya sorunu baştan sona okurken en az beş kere sinir krizi geçirdim. Bu herifin seni sevmediğini sırf uçkuru için kullanmaya çalıştığı apaçık ortada. İstesem iki tatlı söz söyler istediğimi alırım lafı tamamen bahane. Madem öyle neden iki güzel sözü esirgemiş, neden senin sınırlarına saygı duyup sevgisinin arkasında durup elini tutmamış. Bırak allah aşkına
0
1 Yorumla
Soran
11 ay
Canım manipüle etti beni başlarda çok peşimden koştu öyle inandım ki taa ki ben sevene kadar sonra da ilgisizleşti hatta onu mutlu etmek istedim yaklaştım yine soğuktu ayrıldı benden ona olan güvenim kırıldı çekip gitse tamam sürekli kafamı karıştırıyor yanımda bana değer vermiyor ben gidince geliyor psikolojim bozuldu o yüzden ne konuşsam da eksik gibi içimi dökemedim gibi hep birşeyler eksik kalıyor keşke şunu da söyleseydim yapsaydım diyorum
Ah canım ya, ne karmaşık bir durum... 🙈 Bence bu attığın mesaj gayet yeterli ve net olmuş. Kendini açıklamışsın, duygularını ifade etmişsin. O kırıldığın "iki tatlı söz" konusunu belirtmesen de olur bence, çünkü zaten hal ve tavrınla kırıldığını anlar.
Eğer daha fazla açıklama yaparsan, bu durum iyice karmaşık hale gelebilir. Şimdi biraz geri çekilip onun tepkisini gözlemlemelisin. Bu ilişkide kendini ne kadar değerli hissettiğin önemli! 🌟
Sizi manipüle eden biri var karşıda seven biri böyle yapar mı? fotoğraf istiyor atmayınca hemen soğuk yapmalar falan aslında sizi tamamen kendi amaçları için kullanmak isteyen biri olduğunu söylüyor size kendi ağzıyla söylüyor fotoğraf yoksa bende yokum zaten sevmiyorum seni diyor size açık ve net şekilde bunu söylüyor size bu kişiden ne beklenir ki? bu kişi tamamen manipüle eden karakteri olmayan biri sevgi böyle olmaz gerçek aşk böyle olmaz bunu zaten biliyorsunuz farkındasınız sırf bu kişi sizi bırakacak diye pişman olmayın onları atsanız yine sizi bırakacaktı ileri gitmek isteyecek fotoğraf atmanızı isteyecek ve istediklerini aldığı zaman zaten yine gidecekti zaten başka kızlarla konuşuyor olma ihtimali çok yüksek bu kişilerin kendinize gelin ve ayrılın bu kişiden.
2
3 Yorumla
Soran
11 ay
Zaten ayrıldım cevap dahi vermedim ama dün de yazınca duramadım artık içimi boşaltmak istedim sonra da eksik kaldı gibi o lafı da keşke söyleseydim dedim kafasında der belki ben ne yaptım da kırılıyor hemen ama görüldü attı diye de tekrar onu da yazmak istemiyorum
Bir erkek seviyorsa karsindaki kadina saygi göstermek zorunda ama bu resmen sevgisini ufaklığı için kullaniyor kendini memnun degil ufaklığı memnun etme çabasında sevse zaten boyle yapmaz amaci basindan beri farkli o son olarak o lafida söyle ona icinde kalmasın zaten görüldü atacak lafi yaz gonder hemen engelle
0
2 Yorumla
Soran
11 ay
Demez mi ben görüldü attım diye yazdı ya da takıntılısın görüldü attı cevap vermedi diye yazmak istemiyorum ama yazmasam da net olarak kızgınlığımı anlatamadım gibi geliyor hani diyecek ben ne yaptım ki abartıyor yine attığım mesajlar yeterli mi acaba anlar mı
Evet bence de degmez. cunku niyeti kotu.. sen o sozu yazinca utanacagini uzulecegini mi saniyorsun. tam tersi, ne guzel boceleniyor deyip dalga gecer. Insan yerine koyma
Hiç bişey yapmamalısın sana resmen yatmak için yaklaştıgı net olarak belli
0
2 Yorumla
Soran
11 ay
Zaten ayrıldım dönmem ama bana kullandığı o kelimeyi söylemediğime pişman oldum o mesajın içinde tekrar da yazarsam diyecek görüldü attım diye bahaneyle yazdı ya da demesem diyecek ben ne yaptım ki
Bitirdim canım zaten ama ben tekrar o mesaja dönüş yapacağını düşündüm ama yapmadı bende keşke o söylediği sözü de yazsaydım diyorum şimdi de yazmak gururum el vermiyor
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilim istesem iki tatlı söz söyler istediği mi alırım demişti mesaj olarak konuştum ama bu söylediğini yazmadım pişmanım?