Sevgilim istesem iki tatlı söz söyler istediği mi alırım demişti mesaj olarak konuştum ama bu söylediğini yazmadım pişmanım?

Merhaba arkadaşlar sevgilimden aynı sebeblerden ayrılmıştım geldi zorla kandırdı yine kabul ettim ama benden özel fotoğraf isteme atmam dedim oda o zaman hiç atma dedi bana normal fotoğraf da günlerce mesafeli olarak sohbet etti sevgili gibi değil soğuktu sebebi fotoğraf mı deyince yok dedi görüştük buluştuk ileri gitmek istedi engel oldum çok tepki verdi anla beni dedim bana istesem iki tatlı söz eder istediği mi alırdım senden dedi o günden sonra günlerce yazmadı sonra da kızdım o yazınca ben cevap vermedim doğum günü mü kutlamadı bir hafta sonra kutladı teşekkür ettim ona şunu gönderdim içimde kalmasın istedim bari bitmişken ama istesem iki tatlı söz eder istediği mi alırdım lafına kırıldığı mı yazmadım o da zaten görüldü atmış sizce tekrar onu da yazmalımıyım yoksa attığım mesaj yeterli mi tekrar yazmak istemiyorum diyecek görüldü attım diye yazdı ama içimde de kaldı sizce ne yapmalıyım
Sevgilim istesem iki tatlı söz söyler istediği mi alırım demişti mesaj olarak konuştum ama bu söylediğini yazmadım pişmanım?
Güncellemeler
11 ay
Bana cevap yazdı ne diyim sana senin de herşeyi çok sitem etmene demiş mesajıma ben buna ne yapayım sizce
Sevgilim istesem iki tatlı söz söyler istediği mi alırım demişti mesaj olarak konuştum ama bu söylediğini yazmadım pişmanım?
Cevapla