Arkadaşlar iyi günler ben sevgilimi kaybetmek istemiyorum ne yapmalıyım?

Şimdi arkadaşlar bundan 9-10 ay önce anneanne sevgilimi aradı laf söyledi tehdit etti Sevgiliminin moralini bozdu ağlattı ve onun yüzünden bendende soğudu arkadaşlar yapmadığım şey etmediğim seyler kalmadı hep onun yanında oldum 3 defa yanına gittim ve bu arada uzak mesafeyiz onun dışında hediyeler aldım mutlu olsun diye her şeye rağmen Sevgilim bana bir sürü hakaret ağır hakaret ve küfürler etti ama hala yanında oldum ve anneannemi kaç defa karşıma hattım hatta evden bile kovulcaktım gecenin köründe. Bundan 2 gün önce de Sevgilim beni çok pis asagilamisti yani çok zoruma gitti aşırı kırıldım az bi soğudum sonra Şu an geçti hala Şu an aynıyım ve soğudun gün bende bitti dedi ama çok pis kırılmıştım arkadaşlar ve bugünde konuştuk hala istemediğini söyledi ve onun öncesinde de annemde istemiyordu ve artık istiyor konusmamizdan rahatsız değil 8 9 aydır çabalıyorum tık yok sizce ne yapmalıyım? @Shuri

Senide çok seviyorum bunu hiç bir zaman unutma ne kadar kırsanda, ne kadar kendinden soğutmaya çalışsanda ben her zaman arkandayım...💖🤲

Güncellemeler
11 ay
Ve sevdiğimi koruyacak güçte sahibim çok şükür onuda her zaman yapacağım...
Arkadaşlar iyi günler ben sevgilimi kaybetmek istemiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla