Sevgilim dün gece çok kötü davrandı. Hak etmediğim tavırları yaptı. Sizce bunun sorumlusu ben miyim?

Dün gece uyuyordum. Uyandım, oda uyanıktı ve üstelik orada da saat epey geçti. Sonra bana tekrar uyumamı söyledi. Üstüne bir de tehdit etti. Uyumazsam kamerayı kapatacağını söyledi. Bağırdı, hakaret etti. Sonra kamerayı suratıma kapattı. Utanmadan ben geri aradım onu. Sonrası malum... Sizce ben bunu hak ettim mi? Sevgilim hâlâ beni tanıyamamış. Uyandıktan sonra bir süre zor uyuyorum. Onun hayatında biri olduğunu düşünüyorum. Çözememek ne kadar da acı. Çünkü bazen bana mesaj atıyor ama mesaj atan o değil gibi. Çünkü o farklı bir şeyle uğraşıyor ama onun yazan olmasına imkan yok. Bizi yöneten biri var. En doğru mantık.

Sevgilim dün gece çok kötü davrandı. Hak etmediğim tavırları yaptı. Sizce bunun sorumlusu ben miyim?
Cevapla