Benim kadar dürüstlük ve iyi niyet göstermeyen biriyle ilişkimi kesmeli miyim?

Bir kötülüğü yok bana ama kendime bakıyorum ve benim gösterdiğim iyi niyeti bana gösterdiğini görmüyorum. Bu bence onu kötü biri yapıyor nötr değil. Çünkü iyilik görüp karşılığını vermek için bir mecburiyet bir vicdan azabı vs hissetmemek kötülük.
Benim kadar dürüstlük ve iyi niyet göstermeyen biriyle ilişkimi kesmeli miyim?
Cevapla