Kimseye iyi niyetli yaklaşmayacağım artık haksız mıyım?

İyi niyetimi kullanıyorlar hep insanlar hak etmiyor iyi niyet falan sonra da üzülüyorum kalbim kırılıyor kimseye iyi niyetle yaklaşmayacağım artık haksız mıyım
Kimseye iyi niyetli yaklaşmayacağım artık haksız mıyım?
Cevapla