19 yaşında kız ve 33 yaşında erkekten gelecekte olur mu?

Geçen sene ilk defa Temmuz ayında karşılaşmıştık ben baya hoşlanmaya başladım sürekli bana bakarken yakalardım annemle teyzem bile anlamıştı bu yüzden bana kızıyorlardı bende tabi oğlanın yaşını 25-26 bir şey zannediyorum oğlan 33 yaşında ben 19 yaşındayım. Bu olay böyle 1-5,2 ay devam etti nerdeyse sonra ben buna gidip yazdım, galiba buda beni ilk başta büyük zannediyordu sonra beni bu şekilde reddedince bende ümidi kestim futbolcu olduğu için sadece yaz tatilinde memleketine geliyor anneannemlerle komşular oraya gittiğimde görüyorum sadece kendinlerine ait fırınları var. Bu yaz yine 1 haftadır aynı olay bana bakıyor benim yanıma yaklaşma çabaları var böyle ne bileyim anlıyorum hareketlerinden yaşımdan dolayı beni geçen sene reddeden adam neden böyle davranmaya devam ediyor ben çözemedim bunu yaşım büyük olsa olumlu bakacağını biliyorum ama ben hâlâ hoşlanıyorum galiba ne yapabilirim sizce?
Geçen sene reddetmişti aşağıya ekledim
19 yaşında kız ve 33 yaşında erkekten gelecekte olur mu?
19 yaşında kız ve 33 yaşında erkekten gelecekte olur mu?
19 yaşında kız ve 33 yaşında erkekten gelecekte olur mu?
Cevapla