19 yaşında kız ve 33 yaşında erkek ileride olma şansları varmıdır?

Şimdi eleştirenler karşı çıkanlar olacak ama ben 19 yasındayim 1 yıl önce 33 yaşında birinden hoşlanmaya başladım çocuk futbolcu ilk başta 25-26 yaşında zannediyordum futbolcu olduğu için aşırı genç duruyor kim görse 33 demez yani. Bunun teyzesi beni çok beğeniyor yüzün bebek gibi diye genelde etrafımdaki insanlar beni güzel bulurlar yanlış anlaşılmasın ama acaba sadece görüntüm mü hoşuna gidiyor anlamasim.
Oda benim yaşımı bilmiyordu galiba biraz büyük duruyorum boyumda uzun olduğu için yüz yapımda öyle. Çocukla her karşılaştığımızda bana deli gibi bakıyordu nerde görse illa ki göz teması kuruyordu. Teyzem bile anlamıştı baktığını, sonra ben tanışmak için instagramdan yazdım en azından adam gibi adammış direkt abim ayağına girdi yaşımı söyleyince. Ama benden hoşlandığı çok belliydi yaşımı duyunca baya garipsedi. Dün yine karşılaştık benden gözünü ayırmadan yine bakıyor anneannemlerle komşular o yüzden eve çıkıp iniyorum. Beni görüyor hemen benim olduğum yere yaklaşıyor amcasıyla konuşuyor ve benden göz temasını asla kesmiyor bu adamın amacı ne cidden. Madem yaşımdan dolayı konuşmayı bile reddettin neden bakıyorsun?
Bu 1 yıl önceki konuşma.
19 yaşında kız ve 33 yaşında erkek ileride olma şansları varmıdır?
19 yaşında kız ve 33 yaşında erkek ileride olma şansları varmıdır?
19 yaşında kız ve 33 yaşında erkek ileride olma şansları varmıdır?
Cevapla