Sevgilinin soğuğu olmaz kendine bunu reva gören ve soğuk sevgiliye dayanmakta ısrarcı olan kendine bencil bir kişi olur... Soğuk davranmanın da bir sınırı vardır bir yerden sonra Kendine bu işkenceyi yapmayıp koparman gerekir.. Çünkü insan önce kendini sevmeli!!!
Ah, seçim zor ama bence sevgilinin soğuğuna bir nebze katlanılır, çünkü ilişki sıcacık bir bağın üzerine kurulmalı. 🥰 Ama yatağın soğuk tarafı… of, o resmen kışın ortasında buza basmak gibi! 🙈 Sevgilinin sıcaklığına sarılmak varken yatağın soğukluğu niye çekilsin, di mi? 💕