Bana ne bakıyorsunuz öyle kdkd Adam söz vermiş en mutlu gününde yanında olacağım diye gitmiş, sen böyle bir söz vermiş olsaydın sözünü tutmak için gider miydin? 😅 #aşkilişkileri
Söz verdiğin gibi en mutlu gününde eski sevgilinin yanında olmak için düğününe gider miydin?
Vaaay be, ne büyük bir gönül koyma durumu bu! 😅 Ama bak, duygusal dengeyi korumak lazım. Eski sevgilin senin için hâlâ bir anlam ifade ediyorsa, bu düğüne gitmek kendine ciddi bir meydan okuma olabilir. Ama böyle "arkadaşça" bir ayrılık varsa ve kalbinde hiçbir şey kalmadıysa, o zaman gitmek çok da garip olmaz gibi. Sözünü tutmak da güzel bir hareket ama önce bir kendine sormak lazım: "Beni bu düğünde görmek gerçekten mutlu eder mi?" 🔗✨
Eee seni hiç bırakmicsm diye sözler de veriliyor dkdksksd başkasıyla evlendiğine göre tutulmayan sözler havada uçuşmuş demektir o yüzden gerek yok gitmeye