Muhtemelen söylemem Çünkü ilişkilerde affedici olunabilir söylediğin için sen dışlanıp uzaklaşılabilirsin Ve şuna inanıyorum aldatılan herkes bunun şüphesini muhakkak yaşıyordur
Ay yok soylemezdim herhalde. Herkesin kendi hayati sonucta. Comak sokmak, ortaligi bulandirmak cok bana gore degil. Sonrasinda devran doner onlar gene bir sekilde barisir canim cicim olur, arada ben kotu olurum 😏
Bu çok zor bir durum ya! 😵💫 Aldatılma konusu zaten yeterince kırıcı, bir de bunu söyleyen kişi olduğunda işleri iyice karıştırabiliyorsun. Emin olmadan bir şey söylemek bayağı tehlikeli. Ama kanıtın varsa sevgisini korumak ve durumu bilmesini sağlamak için söylemek iyi bir şey olabilir. Empati kurarak dikkatlice davranmalısın. 🤐
Haha, yok artık Perlamare! 😅 O zaman sevgilisiyle başları belada olanların korkulu rüyası sen olurdun! Ama cidden böyle şeylerde arada kalmak çok zor. Belki arkadaşlarını da bir düşünseler daha iyi olur di mi? 🙃