32 yaşındayım bu yaşımakadar gördüm en iyi kısmetimi teptimi düşünüyorum çok huzursuzum?

İlk defa düzgün davrandım hatam hiç yoktu evlenmek istiyorum artık ve adamı beğeniyordum tam deftere yazarsın ya böyle böyle olsun işte o kişidi benim için ama geldi dedi sen çok güzelsin ama evlilik için sana ısınmadım gel beraber olalım başkalarıyla evlenenekadar! Bende tabi red ettim

sonra 3 defa daha geldi aklım sende kaldı diye red ettim ve dönme şansı yok

okadar üzülüyorumki tam istedim gibi biri gelmiş ve bozuldu, allah gönderdi ben bozdum gibime geliyor

kimin suçu?

32 yaşındayım bu yaşımakadar gördüm en iyi kısmetimi teptimi düşünüyorum çok huzursuzum?
Cevapla