32 yaşında rezil oldum bana fikir verir misiniz?

İlkokulda Aşık olduğum çocuğu buldum instadan ay bir yazdım bir yazdım. Neyse üç tane bir sayfa gibi mesaj attım. Görüldü atmış cevap yazmamış ama sonra 13 hikayemin 13'üne de bakmış. Ve ben onu takip ediyorum o etmiyor. Zaten sayfa onunkisi işletme sayfası 41 kişiyi takip ediyor. Neyse ne yapacağım ben şimdi öyle kalsın demi bir daha yazmayım zaten ilkokulda da hoşlanmazdı o benden.
32 yaşında rezil oldum bana fikir verir misiniz?
Cevapla