Sizce adım atarım döner mi ve dönmesi için ne yapabilirim sizce?

Şimdi biz daha önce çocukla şöyle bir olay yaşamıştık o bana benden hoşlanıyor musun diye sormuştu ama beni arkadaş olarak gördüğünü söylemişti daha sonra ben de öyle dediği için hislerim olmasına rağmen ben de ona arkadaşım olarak gördügümü söyledim daha sonra biz küstük bayağı bir süre konuşmadık ama okulda falan sürekli bana bakıyordu beni izliyordu ben sürekli gözgöze geliyorduk neyse okuldan mezun olduk biz en son karne günü görüştük ama Yine konuşmuyoruz tabi herneyse yine bana bakıyordu tabi birkaç gün önce de PV‘den elinde benim ismimi yazılı bir kola kutusuyla fotoğraf attı altına da şöyle yazıyordu biraz da yanlış yoldan gidelim gezmiş oluruz böyle bir paylaşım yaptı sizce umut var mı bir şeyler yaşanır mı ve bana yazar mı veya aramızda bir şeyler olur mu?

Sizce adım atarım döner mi ve dönmesi için ne yapabilirim sizce?
Cevapla