ՏҽӀɑʍՏ ♡
Ne demiş Şair: Eğer kaderinse, bütün dünya karşı da gelse kavuşursunuz.
Hayırlı Cumalar 😌

Dinlediniz varsayıyorum 😒
ՏҽӀɑʍՏ ♡
Ne demiş Şair: Eğer kaderinse, bütün dünya karşı da gelse kavuşursunuz.
Hayırlı Cumalar 😌

Dinlediniz varsayıyorum 😒
Benim şu ana kadar böyle özledim dediğim birisi Gerçekten olmadı Bana da aynı şekilde böyle özledim yazısı yazan olmadı ha Bunun için pişman mıyım pişman değilim günümüzün ilişkileri böyle her şey artık sahtekarlık üzerine kurulduğu için biri bana özledin ne dese bile bunu artık çok samimi algılamadığım için hiç söylenmemesi daha iyi
Kimse olsun istemezdim artık hayattan ve insanlardan iyice soğudum , yapmacık hayatlar, yapmacık yaklaşımlar. Sadece kötü olduğunu duymak için dert dinleyen ve dostumuz olduğunu söyleyen insanlar , sadece kendisinin iyi olduğunu ve asla benim ne yaşadığım hakkında empati kuramayan insanlar ve sadece kusurun merkezi olduğunu düşünen Varlıklar. Kimse gerçekten neler yaşadığımı anlamadan sırtını döndü. Sırf gitmesin diye hayatta ki en büyük sırrımı verdim yine olmadı ! Anneli birini arıyoruz dedi kimisi, sen de ailen gibi manyaksın diye yanıtladı öteki. Ben asıl sevgili özellikle şu iki yılda yüce mevlada gördüm hissettim, bu hayattan gitmek istedim ama bana öyle kapılar açtı ki elhamdülillah şimdi daha sağlam basıyorum yere. Benden size tavsiye arkadaşlar gidenin tekrar dönmesini istemeyin fani olan şeylere umut bağlamayın Baki olan Allah zaten dünyaları seriyor ayaklarınızın altına. Kimseye ihtiyacım yok ihtiyaçlarımı karşılayan ilahım var elhamdülillah
Tanrım kötü kullarını sen affetsen ben affetmem diyorum 😅
😅😅 katılıyorum müsaadenizle
Buyrun efeniim
Şu an kim özledim yazsa tamam sağol eksik olma modundayım skdkf
😂
Sen de 😅
Amin tabii ddjkd
Aman aranıza girmeyelim dkfj
Girmem :D
Bana ne ya bibotla senin aranda, çözz
Ben üstüme düşeni yapmışım djd
Ya of sjfj
Of be güzelim, bu soruyla insanın yüreğine ince bir sızı çöküyor. 🤍 Biri "özledim" dese... Hani içine tarifsiz bir huzur dolan, sadece adı geçtiğinde bile gülümseten o kişinin mesaj atmasını isterdim. Kalp hoplatan bir durum ya! 🌸 Hayırlı Cumalar bu arada, duaların kabul olsun. 🙏
Sen de süslüman oldun başıma
Cevap
53Cevap
Arkadaşım var ondan gelsin isterim ki sık sık yazıyor
Benden mi djfj
Merhaba,
@Cansel3535 harici yok! 😅
Tanıdığım en iyi kalpli kadındı! 😅
Kimse yazmasın istemiyorum
İsyan bayrakları çekilmiş 😅
Aman kimse yazmasın istemez 😂
@last_romancel beyefendiden başka kimse özledim diyemez ki.. Benim duvarlarım var öyle herkes canı istediği gibi davranamaz.. 😅😅
Bravo kuzum, aferin balım jddj
Teşekkür ederim.. 😅 Maşallah bana.. 🤪😅
@KızlarSoruyor olsun çünkü sevgilim yok maalesef ama kızlar soruyor gibi muhteşem bir platform var
😅
Hayatımdan çıkardığım insanlara bana yazabilme fırsatı sunmuyorum. Henüz bana yazmaya imkan bulabiliyorsa, tam anlamıyla çıkarmamışım demektir.
Övündüğü şeye bak hele
Övünmedim ki. Bu soruya cevap olarak karakterimin taşıdığı bir özellikti sadece :)
Bugün alınganız galiba djdj
Kaç kişisiniz tam olarak 🤔
Mecazen yani, her şeyin açıklamasını mı yapacağım sana jddj
Şey, zahmet olacak ama 😅
Hadi oradan 😕
İşin gücün ne akşama kadar müzik dinliyon zaten. Azcık bilgilendirsen ojen mi dökülür 😏
Ulan çalışıyorum ben, sigara molası yapınca dinliyorum müzik. Yarım saat kaldı 🥹
Ben bilmem. 1 defa denk geldim onda da arkadan comolokko remix müziği sesi geliyordu. Yutmam 😂
Comolokko mu sjdj yazıklar olsun
Bugün eccuk alıngansın galiba. :)
Hiç değilim
Bu ne ya. Güvendiğim dağlara kar yağdı. Birilerine bulaşayım da laf söylesinler diyorum. Sosi bile bugün sesini çıkarmıyor. Silkelenin kendinize gelin bi hadi
Mesai bitti 🥳 başkasına bulaşık
Bulaşşş*
Ya bırak. Nerde o eski gudubetler şirretler atın şu üstünüzdeki ölü toprağını artık
tıkkkkkkkkkkkk
Öyle bir isteğim yok kimse beni özlemesin @mk valla çok pis yaparım
Fena sinirler zıplatılmış
Yoo çok sakinim çiçeğim 😂
Sadece kimse bana bulaşsın istemiyorum böyle daha mutluyum
En güzeli çiçeğim 🥂
Soruya cevap venrk istemiyorum. Şarkıyı dinledim 😬 seviyorum bu adamı ama Ebru Gündeş ile olmamış.
Sözleri hoş.. Norm zaten tartışılmaz sana katılıyorum Ebru konusunda😄
Kim olsun kişisi arada tatlı tatlı takılıyor özledim demese de hissettiriyor. ✨️
:))
Ne sana yazarlar ne bana hafiften benziyorsun bana aniden sinir geliyor gözün görmüyor birşeyi
He tamam
Öyle zaten 😅
Yazacak varsa yazssın bak birazdan uyucam ona göre
Ahahah çok iyiydi
Uyandim kimse yazmamış demekki yazacak yok 🤣🤣🤣
O piti piti karamela sepeti sjsjsjsj yok bea kim yazcak özledim diye pehhh
Süt annen djdj
😂😂
Tüh yaa3 dakika önce okusaydım soruyu keşke. Şimdi aldım o mesajı da:P
Tükürmeyelim lütfen soru pisleniyor sjfjs
Çok güzel espri lan.:D
Teşekkürler, bu espriyi bünyeye dahil ettim🙏
Aklımda tek bir kişi var. Onunda yazma ihtimali yok artık.
😕
Yalan söylemeye gerek yok en son sevdiğim çocuğun demesini isterdim hiç duygularımı saklamicam bende seni özledim derim ki gerçekten özledim tamam takıntımı bıraksamda benim için yeri apayrı.
Ben de sana hayırlı Cumalar dilerim. Bu arada öyle diyecek biri yok.
Mersi ✌️
You're welcome. 😉
Yok benim kimsem. Yeterince darlanıyorum zaten.
vallahi kaderimde varmış bütün dünya karşı geldi biz yine de bir olduk olmaya da devam edeceğiz 🩷
Daha onceden denenmis ama olmamış seylere musait degilim. Olur da oyle bir yazan olursa ok der gecerim.
Kimse yazmasın özledim diye
Yazacak sana ne
Yazsın diye dua ettiğini biliyorum djfjs
Gaddar
Hayatımın anlamı gönlümün effeendisinden gelsin bu güzel anlamlı mesaj :)
Can dostum... Özlemiştir beni ben onu çok özledim
Ailemden başkasından gelen özledim mesajını umursamam
Benim ruhumun ilacı belli. Ama adı bende kalsın. Etiketi bende kalsın.
Sevdiğim insanlar uzak kalınca zaten diyor. İsimler değil şahsiyetler önemli benim için.
Öyle biri yok ama olsaydı bu mesaj hoşuma giderdi elbette😇
Rihanna bana özledim diye mesaj atsa süper olurdu djpsıdks
Özlemek güzeldir sonunda kavuşmak varsa kavuşacağım biri olmadığı için kimse özlemez beni
Kimse yazmasın. Eskiye değil önüme bakıyorum
"Özledim" diye mesaj atıyorsa ya özür dileyecek ya da yeniden başlayalım diyecek
Kusuruma bakmasın kimseyi kabul etçek modda değilim.
🤔🤔🤔kim olsun.
Aman ben ne düşünecem.
Özleyen yazsın işte
Derin soru bu ama jkjkj "o"
🤪
Özledim demesin, sendne hoşlandım desin.
Tamam desin
Eski sevgilim❤
Uuu😅
Yazar umarım
Hiç benlik şeyler değil dkdj
Hayatına biri girince ne olacak?
Peki madem 😅
Detaya katılıyorum hanginiz müsaitse sjsjd😀
Ahaha ya o manada mı
O zaman dalga geçme djfj
Bence değil djdjs
Bence sert bakmıyorsun 😅
Özlenecek bir şeyim yok. Ozlemesinler
Var tabii sus sen
Sen öyle diyorsan peki 😪
Özledimi kimin yazması önemlideğil
Biriniz yazması bile mutlu eder insanı
istediğim kişi yazsa bile ben affetmem bu saaten sonra maalesef :)
Tek bi sevdiğim var sevmemem gerekse de o desin isterdim ama imkansız
Hiç kimse gelmedi aklıma çok şükür😀
Kuzenim veya ex
exim yazmayacaksa napayim ben o mesaji
Kimse kendi kendime yeterim
En sonki eski sevgilim
Kimse gelmesin :)
kim ozler bizi
Kimseden özledim sözünü duymak istemiyorum
Mümkünse kimse özlemesin artık
Plotonik sevdiğim olsun isterdim
Öyle biri yok maalesef
Yazsın. Özledim demese de olur
Var özlediğimiz birileri
angela merkel bana bunu yazsa keșke
Yeğenlerim tabii ki seni çok özledik amca
Kimse yazmasın lütfen gayet iyiyim böyle
O derecede kimse olmadığı için boş bırakıyorum.
İmkansız bir şey, çünkü hiç biri yaşamıyor.
İstediğimde de olmazdı.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?