Gerçekten yazmakla yazmamak arasında kaldım ama cidden yardıma ihtiyacım varmış gibi hissediyorum?

şöyle geçen sene bu aylarda tanıştığım bir çocuk vardı, gerçekten de çok hoş biri gibi görünüyordu uzaktan ve tanımak istedim. kendisi üniversite okuyor ve bu sene son senesiydi yanılmıyorsam, çok başarılı biri. isteklerini ve potansiyellerinin farkında bununla beraber çok iyi yönetiyor bu yönünü. ben ise lise mezunu ve ne istediğimi bulmakta zorlanan biriyim o bana göre daha fazla çalışkan, zeki ve üretici gibi geldi hep. neyse bu bir sene içinde gel gitli belirsiz bir ilişkiydi, sevgili değildik ama birbirimizi tanımaya çalıştık. yanında hep geriliyordum ağzımdan ne çıksa saçma gelir diye endişe ediyordum çünkü kendisini çok yüksekte görüyordum kendimden ve bu yüzden de hiçbir zaman rahat davranamadım ve konuşamadım. saçmaladım belki zaman zaman. hatta bu ilk tanıştığımız zamanlarda işte diyalog kuramadığımızı ve işte görüşmesek daha iyi olur gibi bir şeyler demişti. her neyse biz bir şekilde tekrar konuşmaya başladık ama çok çok iyiydi öncekinden aramız hatta sevgili olacağımız bir noktaya bile gelmiştik neredeyse bu sefer. ama bir anda bir şey oldu okul ve işiyle ilgili çok kapandı biz iki hafta falan konuşmadık. neyse en sonunda yazdığında, daha önceki bahsettiği sebeplerden sevgililik düşünmediğini söyledi ama biz kopuk kopuk konuşmaya devam ettik. en sonunda da yine iyi gidiyor sanarken hatta birkaç günce yolda karşılaşıp ayaküstü sohbet edip sarılmıştık. bir anda mesajlarıma, aramalarıma dönmemeye başladı ve bu sefer aha dedim gerçekten kopuyoruz bunu fark ettiğim an canım çok yanmaya başladı gerçekten bitiyor dedim, panik atağım çoğaldı eskisinden daha kötü yaşıyorum panik atağı. 1 ay boyunca hiçbir şekilde ne yazdı ne de aradı bi dönüş sağlamadı. en sonunda ben bunu bir kafede gördüm cesaret edip gittim yanına ilk önce konuşamayacagını müsait olmadığını söyledi neyse konuştuk kısa, neden tekrar bunu yapıyorsun diye sorduğumda kendisi konuşmak istemiyorum genel olarak dedi ben de benimle mi diye sordum evet dedi. sebebi nedir peki diye sorduğumda kendimce nedenlerim sebeplerim var diyip sonra konuşuruz diyip geçiştirdi. o kadar kırıldım ki.. tabii ki yazdım buna işte böyle şöyle ben konuşmak istemem asıl gibisinden. aradan zaman geçti iki gün falan engelledi beni wpdan. geçti zaman telegramdan yazdım, açıklama istiyorsan yazayım fakat u sadece sorularını gidermek için dedi. benim senden çok farklı hayatım var ve ilerde anlaşma şansımız yok bunu uzun zaman geçti kesin olduğunu anladım dedi.. ve düşündüklerimi doğru çıkardı o kadar zoruma gidiyor ki, benim diplomam olması beni daha kabul edilebilir ve sevilebilir biri mi yapacak? işin kötüsü hayatımda hiç bu kadar üzgün olmadım ve bir türlü iyi hissedemiyorum ne yapacağım.. nasıl iyi olacağım? beni engellemesi bu olanları kabullenemedim bir

Gerçekten yazmakla yazmamak arasında kaldım ama cidden yardıma ihtiyacım varmış gibi hissediyorum?
Cevapla