Sadece ben yazınca yazıyor üzülüyorum sizce ne yapmalıyım?

Ben yazdığımda en kısa zamanda cevap veriyor ama asla yazmıyor

Sadece ben yazınca yazıyor üzülüyorum sizce ne yapmalıyım?
Cevapla