Sevgilinizi/sevdiğinizi bir mevsimle anlatsanız hangisi olurdu ve neden?

Benim için kış... Çünkü hem üşüten tarafı var, hem de sarıldığında içini sıcacık yapan bir hali. Yanındayken dışarıda kar da yağsa, üşümezsin ya hani öyle bir şey.🫠

Peki ya senin sevgilin ya da sevdiğin biri olsaydı, hangi mevsimi çağrıştırırdı?

Sevgilinizi/sevdiğinizi bir mevsimle anlatsanız hangisi olurdu ve neden?

#aşkilişkileri ❤️

#selinaorselin🪻

Güncellemeler
1 yıl
❤️❤️
Sevgilinizi/sevdiğinizi bir mevsimle anlatsanız hangisi olurdu ve neden?
Cevapla