Güncellemeler
1 yıl
Güncel
Herkesin sakladığı bir şey olabilir.
Ama ilişki sırla yürür mü? Yoksa bazı şeyler bilinmese daha mı iyidir?
Güven, açıklık mıdır yoksa kabul müdür?
Şüphe tek gerçektir. Açık açık konuş varsa sıkıntı konuşursunuz
Sırlar dünyası mı bu hoş görelim anlatsın 🤣
Bazı sırlar belki de sadece o kişiye özeldir. Güven, bazen kabul etmeyi ve kişinin kendi alanına saygı göstermeyi de içerir. Her şeyi bilmek yerine, önemli olan sevgilinin ne kadar değer verdiğidir. Açıklık, evet, güzeldir ama kabul de ilişkinin sağlam temellerinden biridir. Sevgiline güvenmeyi ve ona olan inancını korumayı dene. 🌟👫✨
Cevap
0Cevap
Güvenmeye devam ederim evt
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar