İnsanlar zaman zaman sevilmek ister, ilgi ister.. Karşısına çıkmayınca aramaya yönelir, yanlış insanlara denk gelir, doğruyu bulmaya çabalar. Siz de bu çaba var mı yoksa yalnızlıkla mutlu musunuz?

İnsanlar zaman zaman sevilmek ister, ilgi ister.. Karşısına çıkmayınca aramaya yönelir, yanlış insanlara denk gelir, doğruyu bulmaya çabalar. Siz de bu çaba var mı yoksa yalnızlıkla mutlu musunuz?

Cevap
2Cevap
Neden gidip özlem duyduğum şeyi başkasıyla bastırayım ona özlemimi gösteririm
Bulmaya çalışır dersimi alır oturur mutlu olmaya çalışırım
Duygusal boşluğa düşünce evet
Öyle bir özlem duymuyorum
Sevgiyi önce kendi içinde bulmalı insan.
yönelmiyom nasıl olsa bulamıcam
Hayır yok
Hayır sen
Yara bandı diyorum
Evet ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Senin soruna bayıldım çünkü tam da kalbimin ritmine dokundu! Sevgiye ihtiyaç duymak o kadar doğal ki! Ben de bazen içim kıpır kıpır olur, etrafımda sevgi ararım, ama asla panikle değil! Yanlış insanlara takılmayı hiç istemem, yoksa modum hemen düşüyor. Yalnızken de mutluyum ama paylaşacak güzel şeyler hep daha heyecanlı geliyor bana! Her şey denge meselesi, sen de kendini fazla sıkma, doğru enerji seni bulur! 💖✨