Bazen sevilecek birinin özlemini duyuyor musunuz?

Herkesin de aynı anda beş kişiyle konuştuğu günümüz dünyasında sevilme sevme özlemi içinde kalmış olan var mıdır merak ediyorum... Özlem duymuyorsanız da o yaşadığınız sevmek ve sevilmek değil bilesiniz..

Bazen diyorum herhalde evlenemeyeceğim, yaş oldu 30, 2-3 yıla evlendim evlendim yoksa kaldım. 😄 Ama evlenenleri de görüyoruz, mutlu olan çok az ve genç yaşta boşanmalar yaygın. Bence boşanmaların bu kadar artmış olmasının sebebi insanların aşkı yanlış yerde aramaları. İlahi aşktan başka aşk mı var, bunu bir görmeleri gerek ve birbirlerini hayat yoldaşı olarak görmeye başlamaları gerek belki de..

Bazen sevilecek birinin özlemini duyuyor musunuz?
Cevapla