Benim hayatimda kimse olmadi 22 yasindayim ama bazen diyorum keske hayatimda biri olsa onunla vakit gecirsem
Evlilik düşünmüyorum degilim ama cok mu erken sizce
Evlilik düşünmüyorum degilim ama cok mu erken sizce
Merhabalar
Bende 29 yaşındayım hayatımda daha hiç kimse olmadı ama sevdiğim bir kız olmuştu reddetti bitti gitti bende istiyorum hayatımda biri olsun onunla oturmak kalkmak yemek yemek film izlemek gezmek ama bazen olmayıncada olmuyor ama şunu çok iyi biliyorum ki Allah'tan ümidimi kesmedim bazen öyle biri karşına çıkar ki çok mutlu olursun ama bugün ama yarın her şey güzel gönlünce olsun
Amin saolun sizinde👍
Rica ederim bazen kafaya fazla takmamak gerek çünkü vaktinden önce olmaz bazı şeyler
Benim her zaman sevgiye ihtiyacım var kendimi bildim bileli bir kere bile sevilmedim karşı cins tarafından.. çok zor geliyor bazen ama dayanıyorum yalnızlığa
Hissediyorum. Sonra gidip kedime sarılıyorum. Ardından kavga gürültü, dayağımı yiyip oturuyorum.
En azından sevgi ihtiyacımı gideriyorum.
Cevap
10Cevap
Erken bence ama insan sevmeye sevilmeye muhtaç bir canlı çünkü sevgi ve sevmek icinde umut ışığı yakıyor
Gerek duymuyorum şahsen
Duyorsun ama farkinda degilsin bence
Sevgiye ihtiyacım yok helede sahte sevgilere.
Tabikide bende sahte sevgi istemem ama gercek olandan samimiyet olandan
Var mı gerçek olan samimi olan sevgi? Ben görmedim.
Hissetmiyorum alıştık
Evet ilgi şefkat sevgi motive ediyor insani
Sevilmek herkesin ihtiyacı.
Şimdi gelirler buraya seçersin iyi taktik bende yapayim
Gerek yok
Yalanci seninde sevgiye ihtiyacin var
Yok..
Varrr
Sana yalan borcum mu var
Yok tabikide ama bak görceksin bundan 2-3 sene sonra istersin
Arasin o sevgiyi
Hiç kimseye ihtiyacım yok.
evet hissediyorum
Hissediyorum hatta birini almak istiyorum hayatıma
Neden hiç olmadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?