Sizde bazen sevgiye ihtiyaciniz oldunu hissediyormusunuz?

Benim hayatimda kimse olmadi 22 yasindayim ama bazen diyorum keske hayatimda biri olsa onunla vakit gecirsem
Evlilik düşünmüyorum degilim ama cok mu erken sizce
Sizde bazen sevgiye ihtiyaciniz oldunu hissediyormusunuz?
Cevapla