Sevmeye ve sevilmeye hiç ihtiyaç duyuyor musunuz?

Ben duymuyordum aslında. Birine 6 sene platonik kafayı takınca sanki onla evlenmisim gibi sadık davranır hiçbir kıza bakmazdım (kabul etme reddetme vb anlamında göz ile bakma degil o zaten benim erkekligime sığmaz benim de anam kardeşim var onlara bakanın kanını içerim) ama son birkaç aydır artık biraz eksiklik hissetmeye başladım. Kimse de bulamadım zaten bakmazlar da bana 12 yaşımdan beri çalıştığım ve 15 yaşımdan beri çeşitli girişimler yaptigim icin işkolik gözü ile bakıyor herkes ama ben yanlarına klasik mercedesimle yanasinca gorucem onlari... neyse ben bu duygu durumumdan nasıl kurtulurum?

Sevmeye ve sevilmeye hiç ihtiyaç duyuyor musunuz?
Cevapla