Benim hayatimda kimse olmadi 30 yasindayim ama bazen diyorum keske hayatimda biri olsa onunla vakit gecirsem
Evlilik düşünmüyor degilim ama bir türlü kısmet olmadı
Evlilik düşünmüyor degilim ama bir türlü kısmet olmadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
sürekli
Her insanın sevgiye ihtiyacı vardır. İlla sevgili olması gerekmiyor
Sence karşı cinsin verdiği sevgiyi başka sevgi karşılar mı
Valla ailemin sevgisi üstüne tanımam😄
Herkesin sevgiye ihtiyacı vardır benim bol bol karşılanıyor çok şükürr
Birazda bize gönder
İnsallah en kısa zamanda nasip olsunn sanada
Teşekkür ederim 🙂
Hm niye olmadi ki
Nasipse gelir hintten yemenden nasip değilse ne gelir elden:)
Ya sorma tipinde iyi duruyor
Allah isterse bir kulun işini, mermere geçirir dişini.
Allah istemezse bir kulun işini muallebi yerken kırar dişini.
Oyle
İnsan sanıldığı gibi seçimlerinde çok fazla özgür değil hayat seni bir yere doğru götürüyor.