Nişanlım bana karşı çok ilgisizlik ne yapmalıyım?

Arkadaşlar nişanlım işten izin aldı ama bana söylemedi. Neden söylemediğini sorduğumda, bana söylemediğini çünkü gelip izin gününde benimle ilgilenmediğini söyleyeceğimi söyledi. Bu beni çok üzdü. Sürekli beni suçluyor. Nedenini sorduğumda, moralim bozuk gitmek istemediğini , hasta numarası yaptığını bir şeyler uydurduğunu söyledi. Sonra neden bana bişi demediğini sorduğumda güldü ve en sonunda uyumak istedi. Telefonu kapattık. Bana yardım edin. Bunu yaptığında kendinden soğutuyor. Benim suçum mu?

Güncellemeler
1 yıl
arkadaşlar yurtdışında yaşıyor bide
Nişanlım bana karşı çok ilgisizlik ne yapmalıyım?
Cevapla