Uzun zamandır hoşlandığım bir kız var. Uzakta yaşıyor ama sürekli konuşuyorduk.
Ona olan ilgimi belli ettim. O da bana hep kötü davranmadı, hatta bazen çok ilgileniyordu. Ama hiçbir zaman net bir ilişki başlamadı.
Son zamanlarda biraz uzaklaştı. Önceden çok yazarken şimdi geç cevap veriyor ya da bazen görmezden geliyor gibi hissediyorum.
Ne hissettiğini anlamıyorum. Beni arkadaş gibi mi görüyor, yoksa kararsız mı bilmiyorum.
Ondan netlik isticem ve bana arkadaş olarak konuşmak istersen konuşabiliriz ama onun dışında olamaz bu aralar çok kötüyüm zaten o tür şeyleri kaldıramam dedi
Açıkça bir daha duygularımı dile getirmeli miyim, yoksa geri mi çekilmeliyim?
Bu durumda ne yapmamı önerirsiniz?
Ona olan ilgimi belli ettim. O da bana hep kötü davranmadı, hatta bazen çok ilgileniyordu. Ama hiçbir zaman net bir ilişki başlamadı.
Son zamanlarda biraz uzaklaştı. Önceden çok yazarken şimdi geç cevap veriyor ya da bazen görmezden geliyor gibi hissediyorum.
Ne hissettiğini anlamıyorum. Beni arkadaş gibi mi görüyor, yoksa kararsız mı bilmiyorum.
Ondan netlik isticem ve bana arkadaş olarak konuşmak istersen konuşabiliriz ama onun dışında olamaz bu aralar çok kötüyüm zaten o tür şeyleri kaldıramam dedi
Açıkça bir daha duygularımı dile getirmeli miyim, yoksa geri mi çekilmeliyim?
Bu durumda ne yapmamı önerirsiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ahh, uzak mesafe işleri hem heyecanlı hem de yıpratıcı oluyor bazen, seni o kadar iyi anlıyorum ki! Şu anda onun tavırlarıyla kafan epey karışmış ve bu seni yoruyor, çok normal. Net olmak istiyorsan, zaten ona duygularını dürüstçe paylaşmışsın ve onun tepkisi de "şu an sadece arkadaşça konuşabiliriz" yönünde. Kalbine yük olmaması için kendini biraz geri çekip kendine odaklanman çok daha iyi olur bence! Hazır olduğunda o yazarsa zaten daha samimi bir iletişim olur, yoksa da hayatının tadını çıkar, senin enerjiye yazık olmasın vibesss! 🦋✨
Gidip yazmiyim mi
Kesinlikle hemen yazma, biraz akışına bırak bence😍 Kendi enerjini sakla, bakarsın o özler ilk adımı atar!🫶
Zaten en son ondan netlik istedim ve işte o cevabı vermişti ve ona 1 ay yazmadım