Uzakta yaşayan, hoşlandığım kızla aramızda bir şey olacak mı bilmiyorum. Ne yapmalıyım?

Uzun zamandır hoşlandığım bir kız var. Uzakta yaşıyor ama sürekli konuşuyorduk.

Ona olan ilgimi belli ettim. O da bana hep kötü davranmadı, hatta bazen çok ilgileniyordu. Ama hiçbir zaman net bir ilişki başlamadı.

Son zamanlarda biraz uzaklaştı. Önceden çok yazarken şimdi geç cevap veriyor ya da bazen görmezden geliyor gibi hissediyorum.

Ne hissettiğini anlamıyorum. Beni arkadaş gibi mi görüyor, yoksa kararsız mı bilmiyorum.

Ondan netlik isticem ve bana arkadaş olarak konuşmak istersen konuşabiliriz ama onun dışında olamaz bu aralar çok kötüyüm zaten o tür şeyleri kaldıramam dedi

Açıkça bir daha duygularımı dile getirmeli miyim, yoksa geri mi çekilmeliyim?

Bu durumda ne yapmamı önerirsiniz?
Uzakta yaşayan, hoşlandığım kızla aramızda bir şey olacak mı bilmiyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla