AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
116Cevap
Ben 23 yaşındayım benim hiç olmadı teklif eden de olmadı.
Oha nasıl yani? Hiç mi
yani bunu kafaya takarak yaşama bence.
nasip deyip bekleyeceksin ama bu arada sosyalleş çünkü beklemekle de gelmez.
tecrübe ile sabit :)
Yemin ediyorum aynısı 24 yaşındayım hiç sevgilim olmadı elimi tutan senden hoşlanıyorum diyen bile olmadı
Yüz yüze birini bulmak zor ki bende sosyal medyadan dolayı kızların poponun çok kalktığını düşünüyorum sanki karşımda kız değilde hemcinsim varmış gibi bide bi yabancılayıcı tavırlar sanki hayal ürünüyuz anasını satim
Sana yazanlardan biriyle bi kafede otur cay kahve ic, sevgili olmak zorunda degilsin, otur konus 1-2 kere istemezsen zaten 2. Bulusma olmaz.
Doğru kişi diye bir şey yok bebek kriterlerine en uygun olanı yakın olanı denk düşerse eşleş illa tam gönlüne göre olmuyor hiçbir şey.
Sosyal medyada gördüklerin dışarda sana teklif edecek belki aynı kişiler herkes ordan buluyor dışardan kimse gelip sana senden hoşlandım tanışalım diyemez çekinir
Evet bu büyük bir problem Türkiye’de yani bir kızı çevirip yoldan teklifte edemem
Bende 23'üm sevgili yok erkek arkadaş yok böyle gidecek gibi tek takılıyorum
Ben olurum seninle
İlişki zamanla değil, doğru kişiyle kurulur.
Kimse takvimle aşk bulmadı, sen de bulmak zorunda değilsin. 24 yaş, “geç” değil hayatın hâlâ giriş bölümündesin
Bende senin gibi hep erteledim okul bitsin dedim bitti askerlik bitsin dedim bitti okudum işe girdim bitti ama şu an kimse olmadı herşeyi yaptık bir kısmet kaldı
biraz sosyal çevrene göz gezdir mutlaka hoşlanan çıkacaktır , biraz daha açık ol bence , hayatına birisi girsin ve değerlendir bemce
Reelde de dikkatli ol. Bekarım der evli çıkar. Esra Erol programında çok gördüm.. duygularla oynamayı , kandırmayı meslek haline getirmişler.
O da bisey mi ben 35 i geçtim kimse yok çirkin de değilim niye bilmiyorum
Evlilik şart mı ya neden gençlerin üstünde böyle bir evlilik baskısı var?
Ortam kötü de ondan sonra yıllarda yaşananlar kadınlara olan tutumun değişmesi Arap adetlerine düşkünlük kadının mal olarak görülmeye başlanması gibi bir çok nedeni var başı bağlı olsun yerini bilsin vs diye düşünüyorlar
Benimde hayatımda hiç kimse olmadı ne lisede ne de okul bittiğinde 28 yaşındayım yaşla alakası da yok
Olur illa ben haftasonu seksenler yapacağım mesela benimde geçen seneye kadar adam akıllı sevgilim yoktu yollu ol kızım elalem kaşar seviyor
Seks yapacağımı, seksenler olarak yazmış telefon hahahaha
Tek derdim o olsa keşke daha 5 senen var sabret😁😁sen kısmetine giden yolun açılmasını bekleme sende bir el at
Öyle bir zorunluluk yok. Bireysellik kazan, yine konforlu ve huzurlu yaşarsın. 24 yaşına kadar yalnız olduğun için de yalnızlık sorun olmaz ilerde de
Abimin hiç kız arkadaşı olmadı acaba aranızda birşeyler olsa olmaz mi
Sevdiğin ile değilde seni seven ile olursam ömrün uzarmış derler
Bulamıcaksın muhtemelen ama takma kafana ya git hayatını yaşa
Herkesin bir kısmeti vardır bir şekilde seni bulur :)
Giyim kuşamını ve sosyal alanlarını değiştir bence
Bende 25 yaşındayım bende kimseyi hayatıma almadım benim ki güvenememekten kimseye
Çevreni genişletmeye çalış kurslara katıl işe gir vb yoksa zor
Başka bi yöntem mi var
önceden istemiyordum şuanda istek gelmeye başladı evlilik için
32 yaşında hala bekârım. 😂 Kısmet canım kısmet 🤣🤣
valla çoğu kız ve erkek bu durumda şu an inan bende bilemiyorum be :(
Çok geç değil. Bugünkü şartlarda normal. Sosyal medya değil reel de illa ki çıkar
Ben de öyleyim. Hep sevgili arıyorum bu arayış insanı çok yoruyor
niye sosyal medya istemiyorsun
Güvenilir gelmiyor
edevletten belge iste, :)
Eninde sonunda mutlaka olur dua et..
Hiç beklemediğin anda çıkar o kişi
En güzeli görücü usulü
Zamanın Tinder'ı. Ama o da pek sağlıklı değil açıkçası.
Sosyal platformlar üzerinden değil bu iş
Farkındayım öyle olmadığının.
Ben mutluluğun böyle geleceğine inanıyorum
Açıkçası aşamalarını bilmiyorum yani ne kadar süre tanışılıyor nasıl oluyor. Ama riskli geliyor bana ya.
Görücü usulü denilen mevzuyu az çok biliyorsundur içerik olarak eş dost aracıyla tanıdıkların tavsiyesiyle
Bir de şöyle düşün hiçbir kimse tanıdığına bu tür şeylerde kötü insanları tavsiye etmez ailesini bilir tavsiye edeceği kişinin genel yaşantısını ve karakterini bilir uygun olup olmadığını o şekilde zaten ayarlayabiliyor insanlar
Onu biliyorum da insanın üzerinde baskı oluşur diye düşünüyorum çevrenin etkisiyle.
Yok hayır asla öyle bir durum olmuyor çünkü tamamen bu tavsiye ve öneri üzerine olduğu için hani sana diyorlar ki düşünme fırsatı verilir ha olursa olur olmazsa olmaz
Diyelim ki düşündün tamam dedin. Ne kadar süre birbirini tanıma fırsatı sunuluyor. Bildiğin kurum gibi görücü usulü ya çok detay var.
Bende bulamadim be yaş 30 oldu
Okulun mesleğin nedir senin?
Pes pembe hayatin var ne güzel
Evlenmeyeceksin
Evde kalmış birisin
Görücü usulü birini bul.
o gelip seni bulacak sabırlı ol
iyide yaşın zaten daha erken ne bu acele?
Hangi şehirde yaşıyorsun
O konuda kim dertsiz değil ki
Nasip kısmet bu işler
Bekleyeceğiz kızçem başka çözümü yok bunun
Evde kalma korkusu sarmış seni
Nasibin seni bulur ne acelen
zamanla kaderini bulursun
İnşallah buluruz
@loriiiwkkk kısmek ne diyeyim :)
Senin acelen ne minik civciv
Bence bekarlık sultanlık
Bende de durum aynı nasip meselesi belkide
Bulamayacaksın
Tanışabilir miyiz
Nasibinse seni bir yerden bulur.
İş yerinde falan seninle ilgilenen olmuyor mu
Doğru kişiyi beklersen çok beklersin ben bulamadım doğru kişiyi öyle kaldım
Bende 33 oldum evdekaldım
Bunun için üzülme daha çok gençsin 🦋❤️
Fosilliğe adım attım
Hiç sorun etmiyorum🤣