Okul bitsin olur dedim işe girdim hâlâ yok önceden teklif vardı artık yok sosyal medyadan yazan oluyor ama onuda ben istemiyorum ne yapacagim yüz yüze nasıl birini bulacağım çok mutsuzum bu konuda
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
1 yılSen doğru kişiyi (bulmak = elde etmek) değil elde tutmak istiyorsun, doğru olanı yapıyorsun. Doğru yoldasın! Değerini korumaya devam edersen, doğa sana istediğini armağan edecek. Sabırlı olmanı şiddetle tavsiye ediyorum. Birkaç sene mutsuz hissetmemek için sakın bir hata yapayım deme! Aksi halde hayatının tamamını mutsuz geçirirsin.
Elde tutmak isteyeceğin birkaç erkeğe fiziksel dünyada minik sinyaller bırakabilirsin. Ama bunlar kesinlikle aynı iş yerinden insanlar olmasın. Hipergami çıtanı aşan, temiz, kültürlü beyefendileri gözüne kestir. Çok nadirler biliyorum ama sen daha da nadirsin, bu avantajını asla unutma. Bu beyefendilere küçük bir tebessüm bırak, mikro sohbetler ile varlığını hissettir. (Eskiden mendil bırakılırdı, demek istediğim bu.) Mendil bıraktığın beyefendilerden sana yürümek isteyen muhakkak olacaktır. Bıraktığın sinyaller fazla abartıya kaçmamalı kesinlikle. Sana yürüme cesareti gösterenler arasından en iyisini "sen seç" ve elde ettikten sonra asıl zor olan kısım elde tutmak yani seninle evlenmek istemesini sağlamak adına dikkatli olmalısın. Unutma: Sen, şanstan fazlasına sahipsin!04 Yorumla- 1 yıl
Önemli: Asla erkek kanka edinme! Bir tane bile erkek kankan olmasın.
- 1 yıl
Çok önemli: Seçmek üzere olduğun beyefendilerde ilk kriterin, onlarla tanıştıktan sonraki ilk hafta içinde sende vajinal ıslanmaya sebep olacak kadar arzu uyandırdığına emin ol. İçgüdülerine güven!
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Bol bol erkek arkadaşların olmaması daha iyi ayrıca ailenle güvendesin , her yeni tanışıp ayrıldığın insan senin içinden sevme aşk enerjisini götürerek gidecektir. Gerçekten sevdiğin hoşlandığın biri olmadıkça enerjini boşa harcama. Sana önerim düzün erkeklerden birini seçmen ve PARAZENGİNLİK-DÜZGÜNERKEK arasındaki dengeyi ortalaman. PARAZENGİNLİK ile DÜZGÜNERKEK olmak ters orantılı oluyor bu ülkede genelde (istisnalar hariç ama o istisna kolay kolay seni bulMAZ piyango bileti al daha iyi) Düzgün bir erkek kimdir nedir onu biliyormusn? önce onu öğren.. ve sen düzgünmüsün bu da ÇOK ÖNEMLİ ! kendin düzgün değilsen seçtiğin erkekte seninle aynı olacak senin aynan olacaktır. Düzgün insanı eskiler yaşlılar şöyle tanımlanıştır: kötü alışkanlıkları olmayan içkisi kumarı olmayan.. buna günümüzde şunlarda eklenmeli : dini imanı ahlakı olan ve gece hayatına barlara clublara takılMAyan alkolik olMAyan uyuşturucu vs kullanMAyan insanlar, Amerikan çocuu kılıklı bozuk karakterli ya da serseri apaç/KeKoi traşlı ol-MA-yan erkekler..
Buara tanışma konusunda bu ülkede kadınları çoğu ilkel çağlarda yaşıyorlar.. taş devri gibi. Hepsi telefonla oynuyor kimse kimsenni suratına bile bakmıyor sanal maymun gibi yaşıyorlar. Düzgün bir erkek önce seni beğeniyorsa sana uzaktan bakar seni inceler sana tekrar tekrar bakar ve şunu düşünür?:"acaba sevgilis var mı? sözlümü? evli olabilirmi? ya da o da benden hoşlandı mı?" AMA (burası ÇOK ÇOK ÖNEMLİ bir DETAYDIR ve kadınların %80-90 burada düzgün erkekler konusunda sınıfta kalır) kadınların çoğu böyle bir olayda hiçbir çaba göstermez (Sanki evli çocuklu kadın hiçbir çabası yok sevmeye aşka tanışmaya..) hattaa bazı akıll hastası piiislik kadınlar birde karşısındaki erkekle alayeder dalga geçeerr arkadaşın gösterir (sanki hayvanata bahçesindeki maymun gösteriyor gibi) kahkahalarla saygısızca güler ve "bak bana bakıyor diye KİBİRLENİR BÖBÜRLENİR KENDİNİ BEĞİNEMİŞ şekilde abuk sabuk konuşur" Bu nokta bu saygısızlık erkekte sigortaların attı , ipin kayışın koptuğu noktadır. Böyle davranan kadınlar hiçbir zaman düzgün bir erkekle tnaışmayı haketmeyen kişiliksi zkarakterszi aşağğlık tiplerdir.. neys ekonuay geri dönelim bir erkek sana bakıyorsa senden bir YEŞİL IŞIK bekler evli sözlü nişanlı değilim sevgilim YOK der "GEL TANIŞALIM" gibi bir çaba bekler.. bu size kalmış birşeydir , herkes farklı bir yerde ve farklı şekilde tanışabilir.. örneğin çok eskilerde kadınlar kazayla yere mendil düşürür gibi atar bırakır ve erkeğin onu kendisine getirmesini beklerlermiş.. tabi bu tarih öncesi bir olay. Şuanki Z-kuşağı görgüsüz ukala kibirli egolu narsist tiplerden böyle İNSANCA davranışlar beklemek deveye hendek atlatmak gibi bir şey (deve kesinlikle hendek atlamazmış denilir). Dünya standardı "İNSAN" gibi birbirine yaklaşıp selamlaşıp konuşmaktır ama bu ülke hayvanat bahçesi gibi olduğundan dolayı "İNSAN" gibi olan şeyleri beklemek günden güne dahada zorlaşıyor. Akıl hastası pisslik iliki uzmaın itplerden KESİNLİKLE ve KESİNLİKLE AKIL ALMA, ONLARI DİNLE-ME !!! şunu sakın unutma bu ülkede artık erkeklere TVlerde medyada internette sürekli : "KAAATİLL, SAAPIIK , TAACİZCCİ vs vs" hakaretler edip duruyorlar, erkekler artık bııkmış usanmış nefret etmiş durumdalar ve kadınlardan uzak duruyorlar (mümkün olduğu kadar) Eğer senin karşındaki erkekle tnaışama hiçbir çaban yoksa bakmıyorsan ilgilenmiyorsan konuşmaya tanışmaya çaban yoksa aklını kullanmıyorsan vebunun üstüne birde kime baktığın belli olmasın diye çooğu geeerrizeekalı kadınlar gibi güneş gözlüğü takıyorsan (Hoşlandığın erkeğe bakmazsan senin onu istediğini ve kendine çağırdığı NEREDEN BİLSİN ANLASIN? kendisi hiçbir çaba göstermeden erkekten bunu isteyenler geerriizeekkalıı kadınlardır, pisliiik akıll hastasıı ilişki uzmanlarını dinlemeyin gerçekleri ve gerçek hayatı öğrenin) ayrıca kimseyi duymak istemiyor gibi kulaklıklar takıp geziyorsanda kolay kolay kimse gelip ZORLA senle tanışmazlar.. neden tanışsın ki? kimse istenmediği yerde ZORLA durmaz bu ülkede hiç durmaz, Sen istenmediğin çağrılmadığın biryere ZORLA gidermisin? çoğu gerii zeekkaalı kadın şimdi bu noktada isyan edip oluurmu öyle şeyy ALFA (alfa hayvanlarda sürü lideri demektir bizler insanız, hayvan arayan ormana gitsin) erkekler var onlar cesurdur (butür zırvalık yALAN DOLAN tanımlamaları kadınlar AKIL HASTASII kuzum pisslikk İlişki uzmanıı tiplerden ööğrenip uygulamay kalkıyorlar ve hayatlarını enbüyük hatalarını yapıyorlar) vs sayıp atıp tutacaklar.. Seven her erkek CESURDUR ! ama sadece sevdiğine aşık olduğuna! Kadınlara çeşitli VIDEO'larda söylenen YALAN larda ise erkek sorgusuz sualsiz sen evlimisin sözlümün nişanlımısnda sevgilin vamrı yok mu umursamadan senin üzerine saldırmalıymışmışş baakk senn.. namussuz şerefsiiizz kuzum tanımı bu. Düzgün hiçbir erkek evli vs bir kadına gidip ZORLA tanışmak istemez!!! kadınların bunu anlaması zekaalarını beyinlerini kullanmaları bu noktada ŞARTTIR. Ezbere sallamasyon masallara inanıp erkekler SEBEPSİZ KOŞULSUZ KADINDAN HİÇBİR ÇABA GÖRMEDEN koşa koşa kadını üzerine saldıracakmış masallarına yalanlarına hayallerine inanan kadınların bulup bulacakları erkekler BARA CLUBA takılan naamussuz şeerefssizz İİTT erkeklerdir. ALFAymışş baksenn :-)) bu erkekler için sen ya da başka kadın farketmez KISA SÜRELİ İLİŞKİ peşindeki bu tip insanlar yüzsüzdür kovsan gitmez sürekli sırırtıp espriler yapıp duran ÇOK KONUŞAN ağzı çok lafyapan şerreffsiz ooğlu şerefsizz komedyen tipli soyytarılardır bu erkekler.. hayat amaçları kadın "düşürmek"(bu kelime hayatta EN NEFRET ettiğim kelimedir ama tanımlamak+anlatmak için yazıyorum) sayı yapmak olan dinsiz iamnası zlakolik gec ehayatına takılan tiplerdir. Düzgün bir erkeğin ise utanması sıkılması vardır ve bu NORMALDİR, bizler FİLM çevirmiyoruz, gerçek hayatta ilk defa tanışitığın yabancı biriyle konuşmak ZORDUR, ÇABA GEREKTİRİR ve bunu davranışı hareketir PROFESYONEL şekilde yapanlardan KORK ! bunlar kadın profesörü olmaya çalışan tiplerdir. CESARETİN fazlası namusssuzluk şereefsizlik ve O... Ç luğudur. Böyle insanlardan uzakdur.. Seni seven erkek konuşurken saçmalayadabilir acemilik ya da heyecen vs vs.. aşk sevgi KOMEDYENLİK Değildir !!! buna çok dikkat et, sürekli sırıtan abuk sabuk espriler yapmaya çalışan çok profesyonel davranan insanlara dikkat et. Karşındaki erkeği seviyorsa onu beğendiysen ve kriterlere uyuyorsa (DÜZGÜN ERKEK) ona şarsver ve sohbet et.. Bu noktadak BAZI kadınların yaptığı 2. BÜYÜK DEV HATA şudur = erkeğin sevgisi ölçmeye kalkmak için saçma NEGATİF SOĞUK davranışlar yapmak ve bakalım ISRAR edecek mi? bakalım peşimdem koşacak mı KAFASI YAŞAMAK.. BU ÇOOOOK BÜYÜK BİR HATADIR ! özellikel bu ülkede ! Erkeklere sapıık kaaatil taaciizci vs dene bu ülkede. Sen eğer senle tnaışamk isteyen "düzgün" bir erkeğei terslersen soğuk negatif yapıp "İLETİŞİM" kurmadan gönderirsen ozaman o iş %90 bitmiştir sonaermiştir ! Düzgün bir erkek NEGATİF sonuç aldığı terslendiği bozulduğu bir konuşmadan sonra "BU ÜLKEDE" saapıık taaaciizci damgası yememek için birdaha o kadınlar ilgilenMEZ, bazıı akıl hastasıı piiislik ilişki usmanı tipler bu noktada öyle yalaana söylemektedirler ki akıll alır gibi değil.. erkeği kovacaksıns oğuk yapacaksın KÖPEK gibi peşinden koşacakmışmışş :-) komediye baksenn.. kaç bakalım kims eni kovalıyor bu ülkede bu zamanda.. İletiim kurmayı bilmeyen insan gibi sohbet etmeyi konuşmayı bilmeyen İLKOKUL ÇOCUĞU GİBİ KAÇIP duran kadın gitsin çocuk parkında salıncağa binsin , tahravallide oynasın.. o tip akılsız kadınların aşkla sevgiyle alakası olaMAZ! düzgün erkekleri kaçırıp ZORLA tanışmak isteyen gereçeektenn saaapık tiplei bulabilirler kendilerinee sevgili diiyee ve aldatılıp terkedilirlerr.. hakettikleride bu dur.
BU detayları hiç erkek erkadaşın olmadığı ve konuyu öğrenmeye hevesin vardır diye yazdım. Şimdi bazı soytarılar çokacak ve bu ne kardeşimm hikaye mi yazıyorsun 2saat..2satır yaz bitsin diye akıl öğretecekler.. Detayları merak eden ZEKİ insanlar/kadınlar için gereklii, bu yazı GEEERRİZEEKALIlara hitabetmiyor.. okumadan geçsinler.Bunların dışında insanların GÖZLERİ yalan söylemez ! Seni sevene senden hoşlanan bir erkek sana baktığında gözleriyle konuşacaktır, okumayı bilirsen anlasın.. bu konuda detay yok sen kendin öğrenmelisin yaşayıp.. Gözleri senin için parlayan bir erkeği sürekli bulamazsın, nadir bulunur.. herkes birbirine bakar ama bir ya da birkaçı seni çok sever gözleri parlar.. Senin göslerin kimin için parlıyorsa eşleştiğinizde ozaman mükemmel bir uyum olacaktır.. bukadar detay yeter sanırım gerisi sana ve karşındaki erkeğe kalmış. Güneş gözlüğğü takıp havalı havalı gezen geerriizekaalılar bu tür ÖZEL şeyleri aslaa yaşayamazlarr.. kibir ukalalık ego narsistlik şımarıklık AŞKI SEVGİYİ ÖLDÜRÜR. Konuşurken ya da yenibiriyle tnaışırklen güneş gözlüğü takılamaz, takan çıkartır! biriyle güneş gözlüğü takarak konuşmak BÜYÜK bir saygısızlıktır.. Ülkemizde insanlar butür davranışları Amerikan filmlerinden öğrenmişlerdir.. güneş gözlüğü, karşısındakiyle sigara içerek kkonuşmak vs bunlar çok saygısızca davranışlardır.. AŞK SEVGİ SAYGI gerektirir.. Bunları sana gerekli bilgiler, kendinDE YAP-MA , kendinede YAP-TIR-MA..
Sanırım bukadar yeterli FAZLA UZUN OLDU
Selamlar12 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılönce gençliğinizi biraz yaşamanız gerekiyor. karakter yerine belli zaman içerisinde oturabilir ve daha sağlıklı ilişkiler daha sağlam iletişim kurulabilir. Evlilik sizin filmlerde gördüğünüz gibi hiç kolay bir şey değil hele bir de çocuğunuz olursa ve mutsuz olursanız ve evlilik zaman içerisinde monoton bir hayata dönüşürse bin pişman bile olabilirsiniz o yüzden doğru insanı doğru iletişimle doğru kararlarla bulabilmeniz ve anlayabilmeniz gerekiyor. Bunun için de acele etmeyin.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılSırf evlenmek için evlenme doğru insanı bekle, bu işler yaşla alakalı değil kimisi ,23 24 te yaşım geçiyor diye evlenir yanlış bi evlilik yapar bir sene sonra boşanır, kimisi 30 larda karakteri düşünceleri oturmuş bi şekilde doğru biriyle sağlam bi evlilik yapar ömürlük olur, bu işler nasıp işi hayırlısını iste her zaman
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Canım içini sıkma, yalnız değilsin! Gerçekten, aşk yolculuğu herkes için farklı işliyor ve bazen daha geç başlamak çok daha sağlam oluyor. Hani sanki hayat seni en güzele saklıyormuş gibi düşün 🤗 Unutma, aşk insanı bulduğu zaman harika olur ama sen de biraz şans vermelisin. Çevrende hoşlandığın, enerjisi güzel biri var mı? Belki de kendine biraz daha açık olmalı, sosyal ortamlara katılmalı ve yeni insanlarla sohbet etmelisin. Hem aşk bazen en ummadığın anda karşına çıkar, hiç belli olmaz! Sana kocaman bir sarılmak isterdim şu an, pozitif kal ve kendine güven ✨
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
63
Cevap
113Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.
1 yılÇok zorlanacaksın ama umarım doğru ve güzel kalpli biri seni bulur
20 Yorumla
1 yılSende hiçbir eksik yok. Seçici olman, hemen herkese güvenmemen çok normal ve aslında çok iyi bir şey.
Herkesin ilişkisi olmuş diye senin de olması gerekmiyor. Herkesin yolu farklı. Belki senin hikâyen biraz geç başlayacak ama daha güzel olacak.
Sosyal medyadan yazanları istememen de çok normal, herkesin iletişim tarzı başka. Yüz yüze biriyle tanışmak zor gibi geliyor ama hayat bu, bazen markette bazen bir iş ortamında karşına biri çıkabilir. Yeter ki kendi değerini unutma.
Mutsuz olman da normal ama tabi ki geçici. Bir gün biri seni olduğu gibi görecek ve iyi ki beklemişim diyeceksin inan bana.❤️
30 Yorumla
1 yılNiye hemen evlenmeyi düşünüyorsun önce oku sonra işini bul çalış. Kendi ayaklarının üstünde dur. Evlenmek için acelen ne anlamadım. Ben 28 yaşındayım hiç etrafımda bu kadar erken evlenmeyi düşünen olmadı. Herkes okudu meslek sahibi oldu. Sen de önce oku iş sahibi ol evlenmeden de olur. Evlilik çok önemli değil.
222 Yorumla- 1 yıl
Sıkıntı etrafta herkesin sevgilisi olması. bu yaşıma kadar sevgilim olmadı ben zavallımıyım bir sorunum var mı diye düşünmesi?
- 1 yıl
Ben ona evlilik konusunda sadece doğru yolu gösteriyorum. Bazen insanların yanlış bildikleri de olabiliyor. Ben ona dostça doğru yolu gösteriyorum.
- 1 yıl
Ben de 28 yaşındayım benim de hiç sevgilim olmadı. Bunda yanlış olan bir şey yok.
- 1 yıl
Doğru yolu gösteriyorum
- 1 yıl
Sen neden kadınların okumasına karşısın?
- 1 yıl
Doğru doğuda maalesef ki kadınlara değer vermezler unuttum onu.
- 1 yıl
Niye herkes sizin kafada olursa bizim daha çok işimiz var desene
- 1 yıl
Ben de senin gibi düşünen geri kafalılardan nefret ediyorum
- 1 yıl
Doğulular neden kadınları bu kadar küçümser anlamıyorum.
- 1 yıl
Baban öldü diyelim. Annen zor durumda ve sen çok küçüksün o şimdi çalışamaz mı?
- 1 yıl
Bu soruma cevap verir misin cevabını çok merak ettim
- 1 yıl
Doğulular çok dürüst oluyor ama maalesef ki hiç kadınlara değer vermiyor niye böylesiniz be.
- 1 yıl
Benim sorunuma cevap verirsen çok sevinirim ki bence kadın olduğum için bana da değer vermiyorsun ki cevap yazmıyorsun.
- 1 yıl
Bu geri kafalilik değil sana öyle geliyor kadın yaratılış itibsri ile zayıftır Allah çalışma gücünü erkeğe verdi ha kadın zor durumda kalır çalışmaya mecbur kalır o ayrı yoksa zaten kadının erkeklerle bir arada çalışması bile doğru değil dinimizce haramdir sen dinimizi tam ogrenseydin bana hak verirdin karşı çıkmaz ve geri kafalida demezdin geri kafalilikta sadece doğu tarafına mahsus değildir bunuda unutma her yerde var doğu insanını karalama
- 1 yıl
Allah çalışma gücünü bayanlara da vermiş niye kadınların çalışmasına bu kadar karşısın?
- 1 yıl
Çok merak ediyorum
- 1 yıl
Niye kadınlara değer vermiyorsunuz?
10 ayYa nedir sizin bu evlilik ya da sevgili takıntısı anlamıyorum. İşlerinizi birazda yarasanın takdirine bırakın. Yarattığı her zerre canlı ile tek tek ilgilenir. Acele etmek, Sadece Allah'ın size verdiği mühleti, sizi ihmal ettiğini düşündürmek adına kullanır şeytan. Gelmeyin bu vesveselere kanmayın. Kararli olun lütfen ve kararınız da sadık olun ki vakti geldiğinde size gelen, rabbin gönderdiği kişi olsun. Sizin seçtiğiniz değil.
00 YorumlaBırak olmasın ülkede erkek mi kaldı Allah'ını seversen. Yabanci sitelerden tercihen Amerikalı ve İngiliz erkek bul acilen tüy ülkeden. He baktın evlendin ettin orada vatandaslik al. Oldu ki anlaşamadın bir işe gir ki bosansan da tekrar buraya mecbur kalma. Yani b, c, d, e planların olsun. Prenseslik var burada ben yaptigima bin pişmanım bide ilk oldu ondan beridir pişmanım keşke hep yanlız olsaydım.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılTürkiye’de sosyoloji öldü ☠️ artık herkes sanalda yaşıyor. Yüz yüze oturup 2 kelimeyi bir araya getiremeyenler sosyal medyada kendini ilber Ortaylı sanıyor 😂
Artık eski arkadaşlıklar, dostluklar bitti çıkara göre herkes hareket ediyor. Herkes birbirine soğuk anlamadım gitti
11 Yorumla
Cevap sahibi1 yılBirde ekonomik kriz o kadar büyüdü ki erkekler evlenmeyecekleri kızlara para ve zaman harcamak istemiyor.
Gizli Üye(18-24)1 yılBende sosyal medyaya çok karşıydım ama devir değişti artık sosyal medyada yazanlara şans ver önce bir hafta konuş bak haline tavrına ona göre buluşun bir kahve için birazda öyle tanımaya çalış baktın olmuyor bırakırsın bu kadar bu konu moralini bozuyorsa kesinlikle sosyal medyadakilere şans ver derim
00 YorumlaAma yaşın daha çok genç bende 25'im. Sanal da dolaş erkeklerle konuşmayı tecrübe et, güvenim kırılır diye asla korkma. Herkes bir şey öğretir. Güvenin kırılırsa yalan hissedersen engelle geç, elbet karşına sana güven veren cıkar illa ciddi bir ilişki diyorsan date yaparsın. Böyle böyle bulursun bence çokta kafana takma erken daha. Sadece erkekleri tanımaya bak, güvenilmez insan heryerde var, yanlış bir ilişkim olursa diye de korkma olursa olsun biter gider yani böyle böyle doğrusu bulunur bence.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılZor ya yüzyüze bende bulamıyorum. Kizlar dengesiz. Cesur değil, Ortadoğu'nun kültürü var. Ilk adimi erkek atar nazli olmalıyım düşüncesi zor yani. 1 senedir kimse yok bende de. Okadar yakışıklı olmama rağmen
00 Yorumla
1 yılBir süre daha kafanı dinle. Aşk çok güzel bir şey ama illa ki acı çekersin. Sevginin de bataklık tarafı var... Oraya alıştın mı? Canın çok yanar. Aşkı güzel tadarsan senden mutlusu olmaz. Hakkında hayırlısı.
00 Yorumlatr de güven kalmadı artık kendime mısır libya suriye bakıyorum sevgili olmadı zina olmadı
milyonlarda dökemem evliliğe
her konuda sakat bu ülke
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
1 yılÜniversitede çok teklif olması normal çünkü herkes seni nasıl yatağa atabileceğinin peşinde. Şimdi de internetten yürüdüğü için günlük hayatta kimse çıkmayabilir..
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 590 cevap paylaştı.
1 yılSosyal medyadaki erkek ile gerçek hayattaki erkek arasında fark yok aslında. Yüz yüze tanışıp evlenenlerde şiddet geçinememe olayı vs daha fazla hatta.
00 Yorumla
1 yılDoğru kişi doğru kişi diye ömrünü çürüteceğine git sevgili yap, hayatı bu kadar takmayın kimse senin zarının patlayıp patlamadığına bakmayacak, ya da başkasıyla önceden aşk yaşamış mı gezip eğlenmiş mi onada bakmayacak, din falansa mevzu ben zaten yanlış insanım bana dinle gelmeyin.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 748 cevap paylaştı.
1 yılhttps://www.youtube.com/embed/OCIDCq5RM2ISana bir koca lazım o da bu gece lazım 😂😂😂
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
1 yılGeç olsun güç olmasın. Yanlış kişiyle evlenip pişman olduktan sonra erken evlenmenin ne mantığı var? Bak 28 yaşındayım ama bekar ve bakirim. Biraz bekle diyorum ben
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 5,3b cevap paylaştı. Bende 23 yaşındayım benim de hiç kız arkadaşım olmadı
32 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
1 yılbunlar sosyal medyadakileri sapık reeldeki leri iyilik abidesi sanıyor galiba
37 Yorumla- 1 yıl
Sosyal medyada ciddi ilişki zor
- 1 yıl
- 1 yıl
Sonuç olarak medyada ciddi ilişki zor
- 1 yıl
@Melisaduygu sosyal medyada ne gibi bir ilişki olabilir? Sosyal medya tanışma ve iletişim yeridir. İkide bir sosyal medyada ilişki olmaz gibi temelsiz ve saçma alakasız sözler söyleyip durmayın.
- 1 yıl
Sosyal medyada ilişki olur ama ne kadar sağlıklı olur bilemem. Karşı taraf yalan yanlış bilgi verebilir. Olmadığı birisi gibi gösterebilir Ve Güvenilir bir ortam olmayabilir.
Arkadaş bile bulmak da zor bence.
- 1 yıl
@Melisaduygu senik reel hayatta kızların birlikte olup sonradan evli olduklarını öğrendikleri adamlardan haberin yok galiba. Neyse sen sil bence bütün bu hesapları.
Gizli Üye(30-35)1 yılBen de 31 yaşında böyleyim😂 bence fazla seçiciyiz o yüzden böyle oluyor. Baksana tv programlarındakilere, sosyal medyadan tanıştığı insanlarla kaçıp duruyorlar. Biraz bizim de böyle mi olmamız lazım acaba bilemiyorum
10 Yorumla
1 yılher çağrıldığın yere git sosyal ol bakımlı ol topluma karıştıkça seni beğenen birisi elbet olur
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılO seni gelip bulur. Bulmak icin caba gosterirsen goremezsin tatlim. Is yeri olur cafede karsilastigin biri olur, arkadas ortaminda olur arkadaslarinin arkadaslari illa ki olur. Surekli evden ise isten eve gidersen bulamazsin. Aytica evlenmek icin de cok acele etme cok da aman aman bir durum degil yani. Bekarlik kadinlara sultanlik
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılAynı durumdayız çözüm ne bilebiliyorum Allah'a güveniyorum ama
27 Yorumla- 1 yıl
Sen de mi kapalısin peki sosyal medyadan tanışmaya
Cevap sahibi1 yıl@DiplomalıHavuç Evet bende kapalıyım güvenmiyorum
- 1 yıl
Ön hükümlü olduğun düşüncesindeyim gerçek hayatta iyi insan olduğu gibi sosyal medyadan tanışacağı iyi insanlar da olabilir
ama hayat senin
Cevap sahibi1 yıl@DiplomalıHavuç Bir kere denedim ağzımın payını aldım ben saf temiz sevgiyoe sevip beklerken onun oynaşmadığı kız kalmamış ruhum duymadı sosyal medyada herkes kendini mükemmel yansıtıyor bir insanı reelde bile tanımak çok zorken sosyal medyada nasıl tanıcaz
- 1 yıl
Bunu sosyal medyası reali yok Hanım Kız bunun kalp meselesi var bir kişiyi ilk gördüğünde kalbine sormalısın kalbin ısındı ise senin için doğru kişidir kalbin bunda bir tuhaflık var kanım ısınmadı dedirtiyorsa sana hiç önüne arkasına bakma Koşarak kaç ölçüsü budur Bu işin
Cevap sahibi1 yıl@DiplomalıHavuç Bu zamana kadar sosyal medyadan istek atan hiç kimseye kanım ısınmadı bazen şans verip ekliyorum fakat bakıyorum fazlasıyla kız takip eden bir tip soğuyorum anında veya arabada direksiyon başında şarkı açıp video çeken kişiler oluyor yine soğuyorum. Bir kişiden biraz hoşlandım fakat reddettim çok fazla diretti buluşalım uzaklık problem olmaz diye onda da reddedince engel yedim 🙂 iyi ki reddetmişim dedim yani sonuç sosyal medyada öyle gerçekten sağlam erkek çıkmıyor boşa değil ön yargım
- 1 yıl
Senin mesleğin eğitimin nedir desem cevap vermek ister misin
Aşk İlişkileri konusunda 328 cevap paylaştı. Yani olmaması Bir şey kaybettirmez Nasip kısmet uzun süre olmayan şey bazen saniyede oluyor umudunu kaybetme
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 368 cevap paylaştı. Ben de 35 i deviriyorum ama hiç olmadı Ne yapalım yani Allah Allah dövüneyim mi olmuyo üüüüü diye 😄
02 YorumlaSosyal medya üstünden konuş tenis baktın kafalar uyuşuyor cafe gini biyerde görüş olur nasip kısmet isleri bunlar
00 Yorumla
1 yılüniversite bittikten sonra arkadaş ortamları, arkadaşlar bitiyo. sadece hayatın işten ibaret hale geliyo. ondan da bulmak zorlasiyo
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılYouTube dan doğru ilişki videolarını izleyebilirsin orada yardımcı olurlar doğru erkek ile birliktelik gibi videolar arkadaşlarına soracaksan dikkat et bazı feministler yalan bilgi verebiliyor , kendine iyi bak ✨
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 14,6b cevap paylaştı.
m 1 yılDoğru kişiyi ararken yanlış ile sinanmak daha zor ve umut kiricidir
10 Yorumla
1 yılBa yaşımıza kadar bulamadıysak kaderimizde yalnız olmak var mış
10 YorumlaEvlilik ve ölüm için acele etmemek arayış içine gitmemek lazım onlar bulur seni zaten
11 Yorumla
1 yılAy beni anlattin bende 25 ama cok ükrediyorum ailenle gecirdigin vakit hic bir zaman bulunmuyor
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Görücü usulü en iyisi en azından niyeti belli karşı tarafın
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 735 cevap paylaştı.
1 yılValla helal olsun. boş ver hiç bulaşma sen en sağlıklısın şu an.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılKarşına inşallah hayırlı birisi çıkar bu işler nasip kısmet meselesi
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 398 cevap paylaştı.
1 yılSürekli arkadaşlarınla cafelere falan git başka çare yok bence
10 Yorumla Sosyal olman lazım eğer buna rağmen bulamazsan görücü usulü maalesef
10 Yorumla
1 yılsen bulma o kişi bulsun seni ömür boyu sevsin seni sen bekle biri çıkar karşına
10 YorumlaBi yerden başlamak lazım :) Özgüven eksikliğin var mı?
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
1 yılO zaman aile dostu gibi referansı olan kişilere bak
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 545 cevap paylaştı.
1 yılEvlendikten sonra en hızlı boşayacak doğru avukatı sorman uzun sürmez
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. Alımlı bakımlıysan sinyal vermeyi bil.. Ayrıca ortam değiştir.
00 Yorumla
1 yılArkadaşların ailen ne güne duruyor lay söyle etrafına tanistırsınlar seni birileriyle
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Ben 45 te bulamadım ayrıca kız yeğenim 29 da buldu
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. İhtiyacın mı var Erkeğe sende yaa derde bakk etraf adam erkek dolu dbhfdfd
00 YorumlaHerkesin çok isteyip istemiyor gibi takılması çok garip (biride ben)
00 Yorumla
1 yılHic begendigin asik oldugun birileri olmadi?
00 Yorumla
1 yılSitedekiler akar ya, seçersin hatta, tarrak boyuna göre
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı. Benimde 27 yıldır kız arkadaşım yok ne olmuş boş ver takma
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılevlilik düşünüyorsan en sağlıklısı görücü usulu maalesef
00 Yorumla
1 yılYorulana kadar ara diyorlar düzgün insan bulmak zor
00 YorumlaEğer istersen ben ciddi manada senle tanışmak istiyorum
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 742 cevap paylaştı. Sosyal medyadan tanışıp ilişki yaşayan çok sen neden istemiyorsun
04 Yorumla- 1 yıl
Medya zor
- 1 yıl
Medyada bulmak zor yani
Aynı yaştayız benimde olmadı ama ben olmadığı için kızlardan baya bi soğudum öfkeliyim hatta
00 YorumlaYanlız değilsin maalesef bende aynı durumu yaşıyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılTek sebebi var. Aklınızda ki insan tanımı kanlı canlı insanlarla uyuşmuyor. İlahi bir varlık hayal ediyorsundur. Çoğu kız gibi. Sevgilisi olmayan kızların çoğu erkek değil jastin biber arıyor.
012 Yorumla
Cevap sahibi1 yılDerdiniz ne o zaman kızım? mesaj atıyoruz cvp yok bulaşım diyoruz cafede yok olmaz... Lan tiren hatlarıyla mı görüşelim ne istiyorsunuz sizde be böyle...
Cevap sahibi1 yılyapmayın işte şunu ya araya dahil olmak ayıp bir şey durduk yere. @Uskskdks
- 1 yıl
@Şeyma0001 sosyal medyadan tanışmadım. Okuldandı kendisi
Cevap sahibi1 yıltamam gidin dm konuşun lütfen o zaman
- 1 yıl
@Şeyma0001 anlatayımda bana hiçbir faydası olmadı
- Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
1 yılartık teklif kaldı mı ki millet konuşup takılıp yoluna bakıyor
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yıldaha çok gençsinnnn en kötü ihtimal görücü usulü abla
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılEvlemöiceksen erkek arkadaş bulurum sana xjnsnsnwns
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 396 cevap paylaştı. Fiziğiniz iyi değil belki. Erkeklerin ağızlarlnın suyu aktığı şey bir bayanın fiziğidir maalesef
00 Yorumla
1 yılMutsuzluğa gerek yok zamani gelince olur acele etme 35 yaşnda bekar bayan arkadaşlar var
00 Yorumla- Devamını Gör (116)
Devamını Gör(161)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 24 yaşıma geldim hiç erkek arkadaşım olmadı. Ben doğru kişiyi bulup nasıl evleneceğim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer