Aldatmanın bahanesi olur mu? Yoksa 'herkes yapıyor' deyip geçmek gerçekten normal mi artık?

Sadakat elden gidiyor
Aldatmanın bahanesi olur mu? Yoksa 'herkes yapıyor' deyip geçmek gerçekten normal mi artık?
Cevapla