Bir adamın ilişkisi varsa neden aldatsın?
Neden başka kızla aylarca beraberlik yaşasın ( ki o kız onun sevgilisini olduğunu bilmiyordu)
Neden adammış gibi rol çekiyordu, açıklama dolu vs anla diye bana kızma diye..
Bir adamın ilişkisi varsa neden aldatsın?
Neden başka kızla aylarca beraberlik yaşasın ( ki o kız onun sevgilisini olduğunu bilmiyordu)
Neden adammış gibi rol çekiyordu, açıklama dolu vs anla diye bana kızma diye..
Cevap
5Cevap
hayir ben esimle beraber giriyom aldatma gibi bi durum olmasin diye ksye oyle birsey olmuyor sessiz kalinmamali
Bir adamın ilişkisi varsa neden aldatsın?
Neden başka kızla aylarca beraberlik yaşasın ( ki o kız onun sevgilisini olduğunu bilmiyordu)
Neden adammış gibi rol çekiyordu, açıklama dolu vs anla diye bana kızma diye..
Sevgilisi olanı sevmiyorsa geziyorsa ne işi var dğerlerle neden başka biri oyalasın aylarca.. Üstüne sorunca da arkadaşlarımla geziyorum demesine..
? Neden sordum
Ben aldatmam karakteris onun bunun şeyleri aldatır sevmeyen ayrılsın yapsin
Bir adamın ilişkisi varsa neden aldatsın?
Neden başka kızla aylarca beraberlik yaşasın ( ki o kız onun sevgilisini olduğunu bilmiyordu)
Neden adammış gibi rol çekiyordu, açıklama dolu vs anla diye bana kızma diye..
Sevgilisi olanı sevmiyorsa geziyorsa ne işi var dğerlerle neden başka biri oyalasın aylarca.. Üstüne sorunca da arkadaşlarımla geziyorum demesine..
Kısa yazar mısın?
Komple 5 cümle var. Bu yürumu yazana kadar okurdunuz. Okuyamıyorsanız sorun yok
İyi geceler
Sanırım kimse elinde kinin degerini bilmiyor
Bir adamın ilişkisi varsa neden aldatsın?
Neden başka kızla aylarca beraberlik yaşasın ( ki o kız onun sevgilisini olduğunu bilmiyordu)
Neden adammış gibi rol çekiyordu, açıklama dolu vs anla diye bana kızma diye..
Sevgilisi olanı sevmiyorsa geziyorsa ne işi var dğerlerle neden başka biri oyalasın aylarca.. Üstüne sorunca da arkadaşlarımla geziyorum demesine..
Aç gozluluk bı fazlası bende havası
Nasıl yani
Yanındaki erkek arkadaşlarına hava atması diyelim
Adam 37 yaşında...
Demek ki daha yaşının adamı olamamış hala uçkur peşinde koşuyor
Evet..
Peki sence adam tabirin nasıl olmali
Nasıl yani?
Nasili var mı olmayanlar olanlara bakıyor olanlarda azitip çoğalmaya çalışıyor adeletsiz
Ben. ieşey sormak istiyorum ama dürüst ol. Cilveli olursam eskiski gibi 24/7 ilgili olmazsam, arada cilve mesafe sıcak soğuk davranış, onun aklına girebilir miyim? Onun beni daha çok düşünmesine istemesine sağlayabilir miyim? Hep masum kızdım hep kaybettim. Kadınlar ne istediğini bilip öyle davranıyorlar ve kaybetmiyorlar genelede. Ben sadece masum otu ağla artık olmuyor.
Hoş mesaj atsam biraz güler biraz ne oluyor aniden der biraz eski yaşandıklarımıza döner..
İnsanları anlamak zor bana soruyorsan 7/24 sadece benimle ilgili biri olsa karsilgini 7/25 alır.☺️ Lakin karşındaki insanı bilemem tamamen de çıkabilirsin. Doğru tektir en az masumluk kadar bence masum kız kalmaya devam et
Peki eskiden beraberken o yurtdışına olduğu için bir süre görüşmedik, biraz açık saçık sohbetler oldu baştan hayır dersem de sonra biraz oldu özlemekten.. ama sapıklamamıştı yine açıklama yapardı yine canım neden alındın derdi... yine neden mesafelisin canım hani benim nasıl biri olduğumu biliyordu.. onun karşında tıtrıyordum... Sence kötü mü oldum ben hani ucuz mu? Çünkü biliyor benim ondan once yalnız olduğumu bide ben susuyorum böyle titriyorum onun karşında hani her şey yaşamış olsak da rahat kadın değilim. En son onunla görüştüğümüzde mesela oturuyorduk elbise vardı üzerimde ondan önce her şey yalamıl olsak da ve yine otururken elbisemi çektim utandım bir şey gözükmesin diyr, orada da sarıldı şakalaştı gördüm ama dedi güldü... yaşlar da 29-37... Hani iyi biriyim masum da gittim sırf birkaç defa biraz açık konuşma olmuşsa da kötü biri olmadım dimi?
Ucuz ve kötü oldugunu çıkar aklindan sonuçta iki sevgilinin arasında olması gerkenler olmuş gerçi biraz eksik kalmış ya da ten uyuşmazlığı diyim bilemem gerçekten karşındaki insanı neden titredigini anlamadım seven isteyen insanda haz olur heyacan olur tamam biraz utanabilirsinde sonuçta karşı cinsin bunlar seni kötü yapmaz deneyim tecrübe kazandırır sonuçta benim kız arkadaşım olsan seni yetiştirip ogretmekte korumak kollamakta sevip sahiplenmeye hata cinsel ilişkiye kadar mutlu huzurlu gecindirmekle mükellef olurdum
Peki birşeyde ben sorabilirmiyim sana hiç düşündün mü ya da deneyimledin mi karsindaki insan mı sana Yoxa sen mi ona eksik kaldığınız konu oldumu?
Ya arkadaşlarım var diyorlar erkekler burada hemen seni kötü görür falsn biraz açık saçık konuşsanız da aa bu kız herkesle böyle konuşur derker dedi.. ben öyle bir şey hissetmedim ondsn. Eksik kaldı çğnkü başladığımızda hemen proje aldı yurtdışına gitti geldi gitti vs.. yoksa aramızdaki ten uyumu çok yüksekti... Hani bende hissetim kendisi de söyledi ki yalan olamazdı belliydi.. Yani ben ondan once 2 seneden faxla yalnızdım pek de flortleşmeyen insanım date çıkmayan.. işte ondan utandım çekindim.. rahat değildim beni rahatlıyordu evet deniyordu.. Cinsel anlamda yiksek uyum olunca da hem utanıyordum hem onu istiyordum.. Titreme işte utanmaktan, rahat olmaktan, aynu zamanda onu istemekten oluyordu sanırım.. Yoksa o da öğretmek isterdi dikkat ederdi rahatlatmak isterdi.. beni farketti anladı diye.. Ama arkadaşım öyle diyince dedim konuşma oldu diyr mi whatdapta ben kötü oldum hani ucuz.. Sonuçta her şey yaşadık onunla
O yönetirdi beni hani bende bunu deyim şunu deneyim yok.. o da anladı beni ve ona göre ilerledi.. bazdn açık saçık konuşmak istedi yine de saygısızlaşmıyordu... Ama arkadaşım öyle diyince bende şey dedim.. kimse kimseyle mi konuşmuyor öylr? Sonuçta biz cinseliği yaşadık sonradan uzak mesafe olunca konuştuk bçraz açık şekilde.. Erkek hemen şey mi der aa bu kız kötü ucuz?
Kendisi bana şey bile demiyşi seni öyle görünce bayılıyorum ( hani titrdiğimden kaybolduğunda) çünkü ister istemez ben rengimi belli ediyorum.. dürüstlüğümü sadeliğimi vs
Titrediğimi onda kaybolduğumu *** bundan dolayı hani seni öyle görünce bayılıyorum tatlı mı geliyordu ona nasıl geliyordu bilmiyorum.. belki daha masum geliyordu ondsn dolayı öyleydi
Kimin değil senin ne dusundugun hissettigin önemli sonuçta sana göre ten uyumlu seks in güzel ve yüksek olduğunu düşünüp hissederken karşındaki ne hissedip dusunyor bilemeyiz sonuçta sadece kendini değil senide defalarca orgazmla tatmin etmeside gerekir önemli buradaki o hazi zevki sen alabildin mi?
Peki biraz özel olucak istersen ozeldende cevaplaya bilirsin sonuçta sende insansın seninde isteklerin arzularin fantazilerin vardır ve bunları konuşmadan ya da paylaşmadan bilemezsin ve seks te olmaz sa olmazlarimdan biri ben tatmin olup orgasm olana kadar karsimdakinin fantezileri hayalleri ilede onu defalarca orgasm olmadan birakmam
Peki titresende utangacta olsan dediklerini yapıp karşılık veriyor muydun.
O konuda kendisi bencil değildi once beni düşümüp sonra kendisi olurdu.. Bana göre yüksek uyum dedim çünkü kendisi de bunu defalarca söyledi gösterdi.. Ki kendisi tecrübeli belli yani.. Ben sadece şeyden dolayı endişelndim.. kendisi uzak messfede olduğu için ister istemez 1-2-3 defa konuşma olmuştu açık vs.. Ben bununla ucuz olmuyorum dimi? Hani nasıl bir kız olduğumu anladı ve sırf ona uyudum diye birkaç defa konuştuk diye ucuz olmuyorum?
İlla karşılık veriyordım sonuçta yaşadık cinseliği.. pasif bir beraberliğimiz değildi.. utangaç olsam da o iyi yönetiyordu
Hayır tabikide onun istemesi onun ucuZlugu olur senin değil şu an birseyler sorup paylasiyorsan yine karşındaki için yapıyorsun benimle konuşmak libidonu artırmiyorsa sonuçta karşı iki cins cinselliğe girdiği zaman konu illaki erkek sertleşir bayan islanir orgasm olmak ister
sana göre yönetici iyi hiç sizin fantezi ya da posizyonu sorup uyguladimi ya da seni defarca üst üste orgasm olmanı sagladimi sadece cinsel ilişkiye girerek değil öperek emerek yalayarak oksayarak
Anlamadım seni neden onun istemesi onun ucuzluğu olur?
Ben yaşadıklarımızı bahsetmedim tsmam cinseliği yaşadık.
yurt dışı konu olduğu için uzak kaldık ve 2-3 defa konuşmuşuz açık sacık ama saygısızleşmedi hani..
Ben ona uyudum ve açık sohbete dahil oldum diyr ucuz bir kız mı oldum drmek istedim? Hani ben onu sevdim değrr verdim ki cinselikten sonra uzak kalınca özlemekten oldu..
Bazı insanlar derler ya yaşama ama konuşma konuşursan sonra ucuz olursun o konuşsa da konuşmam de birşeyler sert ol fslan yoksa seni şey için kullanır hep yazar öyle...
O da öyle biri değildi öyle hep yazar diyr bir şey yok..
Siz ne düşünüyorsunğz iki kişi beraberken bir sğtr görüşmezlerse sçık saçık konulabilirlrt mi? Kadın konuşss ksrlılık verse ucuz mu oluyor o adsm için
Hayır tabikide aralarındaki bağı bilemeden bir şey diyemeyiz belkide kadın için basit olucak işin birde o kısmı var
Ben kendim için soruyorum sırf bir iki defa o daha açık konuşurken ben dahil oldum diyr ucuz mu oluyorum onun için? Sonuçta özlemişiz birbirmizi görüşmemişiz bir süre ondsn dolayı oldu
Hani her erkek şey mi diypr aa benimle konuştu sonunda herkesle konuşur? Çünkü ben flortleşmiyorum bile insanlarla ne sçık konuşması.. ama işte onu sevdim farklı gördüm oldu..
Öyle düşünen erkek geridir bence. Bir kere su ucuz konusunuda kapat düşünme bile sonuçta güzellikler yasanmak içindir
Teşekkür ederim
Rica ederim her zaman + ve -lerin muhasebesinj tutarım insanda sonunda - ler get out+ lar mutlu son ☺️
Aldatmam
Bir adamın ilişkisi varsa neden aldatsın?
Neden başka kızla aylarca beraberlik yaşasın ( ki o kız onun sevgilisini olduğunu bilmiyordu)
Neden adammış gibi rol çekiyordu, açıklama dolu vs anla diye bana kızma diye..
Sevgilisi olanı sevmiyorsa geziyorsa ne işi var dğerlerle neden başka biri oyalasın aylarca.. Üstüne sorunca da arkadaşlarımla geziyorum demesine..
Evet
Bir adamın ilişkisi varsa neden aldatsın?
Neden başka kızla aylarca beraberlik yaşasın ( ki o kız onun sevgilisini olduğunu bilmiyordu)
Neden adammış gibi rol çekiyordu, açıklama dolu vs anla diye bana kızma diye..
Sevgilisi olanı sevmiyorsa geziyorsa ne işi var dğerlerle neden başka biri oyalasın aylarca.. Üstüne sorunca da arkadaşlarımla geziyorum demesine..
Birine bağlı olmak istemiyorum
Soruma göre mi cevap verdiniz? Bir adam için sormuştum ondan anlamaya çalışıyorum
Evet
Bunla gez tatil yap şunla kahve iç onla yemek ye? Ne kadar sürerse o kadar mı? Kadın farkedip gidene kadar mı?
Evet evet
Bu tür adam ne zaman bağlanır? Hiç mi
Evet hiç, bir bardak süt için inek beslenemz
Neden böyle çirkin bir yorum yaptınız? Kadının güzelliğinden anlamayana böyle mi diyorsunuz
Alakası yok bize göre evlenmek böyle
Ayakta duran güçlü kadınlar var. Herkes evde oturup kocasından ekmek beklemiyor. :)
Ne yapalım umrumuzda değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, bu konu gerçekten herkesin kafasını karıştırabilir. İlişkilerde aldatma maalesef zaman zaman karşılaşılan bir durum ve bunun arkasında birçok sebep olabilir. Bazı insanlar, ilişkisinde yeterince tatmin olmadıklarını düşündüklerinde ya da özgüven eksikliği yaşadıklarında başka arayışlara yönelebiliyorlar. Ancak bu, tabii ki doğru ya da kabul edilebilir bir davranış değil.
Sana kızmak yerine her şeyden önce hislerini anlıyorum. Böyle bir durumda oturup susmak zorunda hissetmemelisin. Kendine ve duygularına değer vermek gerekiyor. Eğer birisi seni aldatıyorsa veya ilişkiye karşı dürüst değilse, bu ilişkiyi sürdürmek isteyip istemediğine karar vermek tamamen senin elinde.
Başkalarının bu durumu fark edip etmediği ya da sessiz kalmaları kişisel tercihler veya şartlar yüzünden olabilir. Ama bence önemli olan, senin ne hissettiğin ve bu durumdan ne beklediğin. Özsaygını korumak ve doğru olduğunu düşündüğün adımları atmak her zaman en iyisi olacaktır. Sen ne düşünüyorsun bu konuda, bu tür bir durumda ne yapmayı tercih edersin? 😌❤️