Çok kötü durumda olduğunu ve kafasının çok dolu olduğunu söyledi ne yapabilirim onun için?

Sevgilimle en son dün telefonda konuştuk. Kafasının çok dolu olduğunu ve kötü bir durumdan geçtiğini söyledi. Nedenini biliyorum ama buraya yazamam. Senin üzülmeni istemiyorum dedi dün. Konuştuktan sonra mesaj attım " seni seviyorum 🥹 dedim. Saat akşam 8 civarıydı. Ama bakmadı. Sabahta günaydın yazmadı. Bende şöyle yazdım "Bebeğim şu an kafan çok dolu biliyorum. Oyüzden üzerine gelemem buna hakkım yok arayıp seni bunaltmak ta istemiyorum. Ne zaman istersen ozaman ara yanındayım bunu bil. Dedim. Ama hala bakmadı. Aramak istiyorum ama üzerine gelemem kötü hissediyorum. Ne yapabilirim sizce 😔

Çok kötü durumda olduğunu ve kafasının çok dolu olduğunu söyledi ne yapabilirim onun için?
Cevapla