12 yıllık eşimden ayrıldım onu yalnız kalmaya mahkum etmiş gibi hissediyorum neden böyle oldu?

12 yıllık eşimden ayrıldım. Gözüm dışarı kaymaya başladı bende anında ayrıldım aldatmak istemedim. çoğu konuda eksiği vardı. Böyle flört etmeyi bilmez kolaylıkla birini bulamaz hep evde bir yere gitse gidecek kimse yok onu yalnız kalmaya mahkum ettim gibi hissediyorum. Epilepsi hastası geceleri tek başına kalıyor artık benim yüzümden uykuda kriz geçiriyor başına bir şey gelse kimsenin haberi olmaz seviyor muyum yoksa hala anlamadım neden böyle düşünüyorum ama onunlayken gençliğim mahvolmuş gibi hissediyordum.
12 yıllık eşimden ayrıldım onu yalnız kalmaya mahkum etmiş gibi hissediyorum neden böyle oldu?
Cevapla