Eşim neden beni bırakıp gitti neyi yanlış yaptım ne yapmalıydım, nasıl unutucam?

Eşim 3 ay önce intihar etti uyuşturucu bağımlısiydi. Benimle olmak için uyxşturuyu birakınca yaşarken ölü hale geldi. Psikiyatriye gittik keşke gitmeseydik ilaçlarla belki de beyni uyuştu. Her gece bana seni bırakmak istemiyorum seni çok seviyorum diyordu. Sürekli onu mutlu etmeye çalışıyordum. Beraber geziyorduk, sürekli onunla konuşuyordum her zaman güldürmeye calisiyordum. Beni seviyordu ben de onu çok seviyordum. Niye yaptı bunu bize her gün kahroluyorum. Ne hata yaptım nasıl geçecek bu sızım. Ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Beni evlilik için biriyle görüştürmeye çalışıyorlar iki defa istemedim bugün yine teklif ettiler sizce kabul edeyim mi? Başkası hiç istemesem de unutmama yardımcı olur mu? En azından acım azalır mı?
Eşim neden beni bırakıp gitti neyi yanlış yaptım ne yapmalıydım, nasıl unutucam?
Cevapla