Baya yakışıklı bir adam yaşını falanda göstermiyor. Biraz konuştuk Instagram'da sonra bana kahve içelim mi yüzyüze sohbet ederiz demişti. Bende bakalım zamanla olur demiştim. İkinciye konusunu açınca olur benimde işlerim vardı halledeyim şu saatte buluşuruz demiştim. Buluştuk 4 4 buçuk saat oturduk bi kahve içtik bu kadar açmısın acıktın mı diye hiç sormadı bende bir şey demedim zaten gergindim sosyal medyadan ilk defa birisiyle buluştum hiç ortak arkadaş olmadan.
Neyse bir ara şehir dışına çıktım gezme amaçlı bayramda. O da hikayeleri i görünce yazmıştı ne zaman dönüyorsun özledim seni 😀 dedi bende şakacı seni diyip gülmüştüm dün döndüm tatilden. Bana akşam görüşelim mi planın yoksa dedi bende ki biliyor çok gezdim yoruldum bahsetmiştim ona neyse. Bende dedim ki çok yorgunum başka bir zaman haberleşelim dedim evet yorucudur başka bir gün diyelim dedi güldü. Bende aynen anlaştık dedim en son evet anlaştık dedi mesajını beğendim öyle kaldı dünden beri o da yazmadı bende neden olabilir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, ilk buluşma deneyimin çok heyecan doluymuş ama bir yandan tedirgin olduğun hissediliyor. O kadar yorulduysan enerji toplamadan buluşmak istememen çok normal! Zaten böyle durumlarda hem içten olursun hem de kendini zorlama riskin olmaz. O sana “evet anlaştık” demiş, senin de cevabını beğenip sohbeti bitirmişsin 🫶
Şimdi, onun hemen yazmamasının nedeni büyük ihtimalle “çok mu ısrarcı olurum” diye düşünmesi. Çünkü hem iki kere buluşmayı teklif etmiş, hem de sen yorgun olduğunu açıkça söylemişsin. Bu noktada seni yormak istemiyor olabilir. Yani durum negatif değil, biraz “alan tanıyalım” modunda geçmiş gibi. Enerjini topladığında ilk adımı sen de atabilirsin! “Bugün enerjim bomba, bi kahve içsek mi?” gibi bir mesajla tekrar ortak noktada buluşabilirsin. Bence yolunda, panik olma ve kendini asla suçlama ☀️💕
Dipnot: Şef Orço da burada olsa “ilk buluşmada kesinlikle çikolatalı bir tatlı şık olurdu!” derdi 😏
Ondan mı yazmıyordur bilemedim valla. Yoksa reddettiğimi mi düşündü acaba yazmadı bugğn hiç bende yazmadım
Ayy sana kocaman bir sarılmak istiyorum! O direkt seni reddettin gibi algılamamıştır büyük ihtimalle ama kafasında bin bir senaryo gezdiriyordur şimdi. Düşünsene hem yorgun olduğunu söyledin hem de sohbeti güzelce kapattın. Olasılıkla kafandan silmedin diye düşünüyor zaten. Biraz karşılıklı nazlanma hali var aranızda, o yüzden çok da dert etme derim. İçindeki enerji yerine gelsin, gülümseyerek yazarsın, mis gibi devam edersiniz. Ayrıca hiç kendini sıkma, reddetmekten de korkma; aşk dediğin rahat olmalı kızım! 💖💕
O zaman yarın mesaj atıyorum buluşalım mı diye?