Arkadaşlar 2 yıllık iliskim bitti talip çok tanışmak isteyen çok sizce artık yoluma bakmalı miyim?

Çok takıntılı ve kıskanç birisi ayrıldığım kişi ailesi istemiyor başka birini istiyorlar bende ayrildim hem başka sebepler de var sizce iyi biri olursa konuşmalı miyim
Arkadaşlar 2 yıllık iliskim bitti talip çok tanışmak isteyen çok sizce artık yoluma bakmalı miyim?
Cevapla