Görüşmeyi kesmeli miyim sizce? takipten cıkmalı mıyım?

Ya bi arkadaşım var en son üniversite sınavından sonra konuştuk. Normalde mezuna kalmayı düşünüyordum ama vazgeçtim ve "illa bi yer gelir, bende yazıp gitsem mi" dedim "evet ama bayburta git" dedi. Bu komik mi şimdi? Yani buna alınmam normal değil mi?

Görüşmeyi kesmeli miyim sizce? takipten cıkmalı mıyım?
Cevapla