Soğuk yapılan arkadaşlığın yıpratması konusunda ne yapabilirim?

Benim bir arkadaşım var üniversitede tanıştık ve ilk yıl her şeyi beraber yaptık. Ben diğer kızları dahil ettiğimde bir iki kez bana trip attı bence her şeyi yaptığın tek bi arkadaşın olmalı diye. Sonra ben geri adım atıp özür diledim böyle çözdük. İkinci yılımızda ise kendisi diğerlerini dahil etmenin sorun olmadığını söyledi ki bunu zaten bana danışmadan yapmıştı ama sorun etmedim. Benim yaptıpım hataları asla unutmuyo ama kendi yaptıklarına gelince hep bi nedeni var. Ben direk bir sorun olduğunda kendimi açabilen birisi değilim sindirmem gerekiyor olayı ama soğuk oluyorum her türlü ben böyle yapınca çocuk gibisin saçma vs diyo kendisine karlı ben bi hata yapınca soğuk yapıyo aynı şekilde ve senin anlamanı bekledim diyo. Sürekli geri adım atan hata yapan hep ben oldum. Hiç beni kırdığında gerçekten hata bendeydi denedi ben bunu ondan hiç duymadım. Artık gerçekten yoruldum kendimi sorguladım yaptığım hataları sorguladım ve hiçbiri de bu tavırları hak edecek hatalar değildi. Yine bir olay oldu ki benimle hiçbir alakası yok. Yine soğuk yapıyor ve benim direkt gelip evet haklısın dememi filan bekliyo benim açımdam bi kez olsun düşünmeye çalışmıyor. Artık yıprandım gerçekten beni manipüle ettiğini düşünmeye başladım ve soğudum artık. Geri adım atasım da yok özür dileyesim de yok beraber çıkasım da yok. Be üzüldüm ama konuşasım da yok. Ne yapsam bilmiyorum.

Soğuk yapılan arkadaşlığın yıpratması konusunda ne yapabilirim?
Cevapla