Esim ben dogum yaparken beni aldatmis. Bebeğim yeni dogdu. Evli kalmali miuim onunla?

Ondan artık soğudum. Ben hamileyken benimle ilgilenmedi. Onu gectim doguma gittik. Ben doguma girijce kendisi ortadan kayboldu. Beni aldatmak icin. Bebek doğduktan sonra da gelmedi. Benim duygularımı önemsemiyor hiçbir şekilde. Sürekli diyorum ona beni çok yipratiyorsun diye. Narsist birisi. İlk başlarda sen bana nasıl baktın diyordu. Şimdi beni köpek gibi asagiliyor. Ayrılmak istediğimde de ben seni seviyorum diyor.
Esim ben dogum yaparken beni aldatmis. Bebeğim yeni dogdu. Evli kalmali miuim onunla?
Cevapla