Toksik ve tutku dolu 4 yıllık bir ilişki? Detaya bakın çok kısa?

Sonunda bitirmeye karar beyefendi ama bu defa tüm yolları kapatacağım ve ortalıktan yok olacağım tamamıyla unutana kadar. Sosyal medya hesaplarımi silmicem ama uzun süre girmicem, hesaba giriş yapmıcam sizce profil fotomu silmem mi onun için kötü olur ve bir daha hiç görmeyip özlem dolu iz kalıcı olur? Yoksa profil fotomun kalması mı?
Toksik ve tutku dolu 4 yıllık bir ilişki? Detaya bakın çok kısa?
Cevapla