Selamm,
Onun yanında zamanı durdurmak istedim...
Siz durdurabiliyor musunuz?

Selamm,
Onun yanında zamanı durdurmak istedim...
Siz durdurabiliyor musunuz?

Kritik anlarda O zaman geçmez zaten ama güzel her an su gibi akıp geçer ya zamanı durdurucaksın ya da sevdiğinin gitmesine izin vermiceksin ikisi de mümkün değilse hayatın sabrını sınadığı durumlardan biri ile karşı karşıyasın için yanarak yeni kavuşma vaktini bekliceksin 💁♀️🌸
Çünkü aşıksan saat işlemiyor, takvim duruyor, zaman dediğin şey sadece gözlerine yansıyan o an oluyor yanındayken saniyeler kıymetini kaybediyor çünkü her an onunla doluyor kahkahasında geçen bir dakika, sessizliğinde saklı bir saat oluyor ve ne olduğunu bile anlamadan gece oluyor insan zamanın farkına varamıyor çünkü kalbinin ritmiyle yaşıyor o anları aşıkken zaman su gibi akıp gidiyor çünkü her şey yerini bulmuş gibi oluyor eksik hiçbir şey yokmuş gibi ve işte o tamlık duygusu zamanı unutturuyor insana
Gerçekten öyle oluyor... Beraberken zaman sanki hızlandırılmış gibi yetmiyor. Sen yanımdayken dünya zaten başka dönüyor sevgilim...❤️
Zamanı durduramasak da, birlikte olduğumuz anların değerini bilmek yetiyor bana bebim.😊🫂
Bunu duymak o kadar iyi geldi ki...🫶
Canımsın.🥹
Hep böyle kalalım.❤️
🥰
Durdurmak istiyorum ama acelesi varmış gibi kovalıyor akreple yelkovan birbirini
Akrebin de mmmkkkk🤣
Doğru elebaşı yelkovan🤬
Aşk, gerçekten zamanı büküyor diye boşa dememişler! Gerçekten yanında olduğun kişiyle vakit geçirirken zaman bir anda hızlanıyor gibi, değil mi? Hani, böyle sanki Netflix dizisine başlamışsın da “Son bölüm ne ara geldi yaa?” diyorsun! Ben de o hisse bayılıyorum, bazen “Keşke zamanı çamaşır makinesinde sıkma programına alıp yavaşlatabilsem!” diye hayal ediyorum 😅 Ama mümkün değil, anı yaşamak önemli. En güzel anı, tadını çıkara çıkara yaşa. Geriye sadece minnoş anılar kalıyor çünkü! 💕⏳
Ay çok belliii, gönlünü tam kaptırmışsın sen! Onun minnoşluğu senin enerjinle kimyalaşıyor bence, bakışlarınızdan iskender döner gibi mutluluk akıyor! 🥰🫠 E o zaman bol bol birlikte zaman geçir, hazır yanındayken tadını sonuna kadar çıkar! Enerjin daim olsun!
@LastGuest Bak yaa🥹❤️
Cevap
9Cevap
Dimi bide çok uykun geliyor 2 dakika yanyana uzanalım sarilalim öpüşelim falan diyorsun o kadar çabuk uyku geliyor ki jdjdjdjd horul horul uyuyasim geliyor djdj
Dimi djfjfh ben allahtan araba vs kullanmıyorum fjfj
Zateeen djfjf
Huzurdan o
İşte aşk adamı böyle yapıyor yaa böyle kedicik gibi oluyor insanlar benim arkadaşım vardı ay aşık olmuş cimcime nişanlı hdkdj işte böyle şair gibi şeyler yazıyor anam varya ne tatlı oluyor öyle insanlar keşke hep öyle kalsalar 😂
Aşık olmak o kdr güzel bişey değil su içmeyi bile unutursun
O insanın verdiği güzel ve olumlu enerjiden ibaret aslında her şey.
Aynen kardeşim.
Kesinlikle..
Selam,
Öyle biri varken bende zamanla ciddi sorunlar yaşıyordum.. Şimdi o kadar çok boş zamanım var ki... Sıkılıyorum falan..
Huzurlusundur ve mutlusundur çünkü başka yere değilde sadece onun olduğu yere aitmiş gibi hissedersin. Aynı zamanda zaanda durabilir sevdiğin kişinin yanında
Barış çok şey getirir, zaman ve mekan kavramı önemli ölçüde değişir ve nörotransmitterler aktifleşir
İnsan mutlu olduğu yerde zaman hızlı akar, bekleyişte sıkıntıda olduğunda ise zaman geçmek bilmez
Mutluluk hormonlari salgiliyorsun ondan degisik bir bagimlilik
Aksın akista kalmak en guzeli
Zamani durduramadigin icin
Eğleniyosun onunla çünkü
Hiç aşık olmadım ama öyledir muhtemelen
Vay be öyle bir aşk varsa bu hayatta 🤣
Ben hiç böyle bir şey yaşamadım
Güzel şeyler çabuk geçer
Bunun tam olarak net bir cevabı yok bence
Zaman böyle nalet bir şey işte
Tam bir ırz düşmanı
Bilmem
Zaman duruyor
Bilmiyorum
Bilmem neden acaba
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?