2 yıl geçti unutamadım ben deliriyorum resmen lütfen bana tavsiye verinn?

Arkadaşlar kendi kendine ayrıldı başkasıyla oldu birinden ayrıldı sonra okuldan biriyle tanışmış onunla oldu falan 2 yıl geçti ama hala aklımda anıları olan yere falan gidiyorum diyorum ki o kişiyle yaşadı zaten yaşamıştır hala nasıl sevebiliyom anlamıyom ya çöküşe geçtim hayattan gram zevk almıyorum geçen de onu başkasıyla gördüm zaten aynı kişi çok zoruma gitmişti neyse şimdi diceksiniz 2 yıldır başkasıyla neler yaşamıştır bunu ben de biliyorum ama çok kötüyüm her günüm kötü geçiyor onu düşünmekten duramıyorum kaç kere ağladım en son 10 ay önce falan yazmıştı yani var ya ne kadar kötüyüm : ))

Güncellemeler
1 yıl
gn
Güncellemeler
1 yıl
gngngngn
2 yıl geçti unutamadım ben deliriyorum resmen lütfen bana tavsiye verinn?
Cevapla