Çok kötüyüm sanırım nişanlımdan ayrilacagim dinleyen var mı?

Nişanlımla 11 aydır beraberiz görücü usulü boyu 170 benimde 1.68 boyu boyuma yani zayıf 55 kilo o bende 80 şu an neyse biz tanıştık amcası vasitasiyla temmuzda düğünümüz var 20sinde yani 1.5 ay kaldı amcasinin kızı ile dayım nisanlandi 2 aydır baya sıkıntılar çıkmıştı ama atlattılar görücü usulü onlarda yine dün haber geldi kız baskasiyla konusmus dayımla nisanliyken kiz sevdiği cocuga dayımın numara vermis git konuş bitir demiş neyse annem nenemgil amcasını yani kızın babasını çağırdı konuştular nişan atıldı annem yapılan bu ihaneti hazmedemedi bana nisanlimdan vazgec diyor ztn zayıf sana göre değil diyor bide köye gelin gideceğim ayrıl kurtul diyor ondan köyde ne işin var bahane oldu diyor babamda istemiyor artık dayım gilde kızı yani beni verme demiş benim düğünüm olsa bile dayım falan nenemgil gelmeyecek yani🥺anneme diyorum nasıl vazgeçerim bu kadar şeyden sonra 1 yıldır beraberid falan anlamıyor yine tercihi bana biraktilar ne dersem o olacak yaşımda 18 çok konuşan oldu küçüksün falan napacagim bilmiyorum sadece ağlıyorum 😓
Güncellemeler
1 yıl
Ek olarak dün evlenme teklifi aldım 🥺🥺
Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar ben şu an mutluyum seviyorum ya beni ilerde pisman ederse tamam dediğime ☹️
Çok kötüyüm sanırım nişanlımdan ayrilacagim dinleyen var mı?
Cevapla